| کد خبر: 19065 |

نظارت دقیق بر عملکرد مدیران فنی شرکت‌های مسافربری در استان تهران

تین نیوز | مدیرکل حمل‌ و‌ نقل‌ استان تهران از نظارت دقیق بر عملکرد مدیران فنی شرکت‌ها خبر داد و گفت : ایمنی سیر اولویت اصلی ماست و تخلف شرکت‌ها به طور دقیق بررسی می شود.

حمیدرضا شهرکی ثانوی با تأکید بر اینکه رعایت ایمنی سیر جاده‌ای اولویت اصلی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای است، گفت: توجه به مدیران فنی و عملکرد آنها در دستور کار قرار دارد که باید هر چه بهتر اجرایی شود، ضمن آنکه از آنها انتظار داریم ابلاغیه‌های سازمان مبنی بر نظارت را به دقت اجرا کنند.

شهرکی ثانوی با اشاره به رسیدگی دقیق به تخلف های رانندگی راننده‌های انواع ناوگان عمومی جاد‌‌ه‌ای یادآور شد:‌ کمیسیون رسیدگی به تخلفات ماده 12 و 13 به تخلفات احتمالی شرکت‌ها و رانندگان رسیدگی خواهد کرد و در صورت احراز تخلف، جریمه انها سنگین خواهد بود.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان تهران در ادامه با تأکید بر اینکه حاکمیت‌ باید ارتباط قوی با مسافر داشته باشد ، گفت: ‌قدرت ارتباط‌گیری در کنار سهولت ارتباط‌گیری و مدیریت صحیح، ارتباط‌گیری را تسریع می‌کند.

شهرکی ثانوی با اشاره به اینکه شفافیت و سرعت ارتباط‌گیری با ابزارهایی که وجود دارد امکان پذیر است ، افزود : ‌به دست‌اندرکاران بخش مسافری ابلاغ رسمی کرده‌ایم ، با وجود سامانه‌های ارتباطی مختلف مانند پیامک، تلفن ثابت و پایگاه اینترنتی، در کنار حضور نمایندگان سازمان راهداری در پایانه‌های مسافری، سامانه CRM ‌(مدیریت ارتباط با مشتری) نیز راه‌اندازی شود. مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان تهران افزود: چون در بخش جابه‌جایی مسافر برای مسافران تصمیم‌گیری می‌کنیم و در بخش حمل کالا برای صاحبان کالا تصمیم‌ می‌گیریم،‌ لازم است نظر مسافران و صاحبان کالا را نیز شنیده و لحاظ شود.

وی ادامه داد : در اجر‌ای این مورد‌ تنها به توزیع فرم نظر‌سنجی  میان مسافران بسنده نمی‌کنیم، در قالب مدل‌های مختلف نظر مردم را می‌شنویم و با روش‌های مختلف به عنوان یک مجموعه نظارتی به بخش خصوصی کمک می‌کنیم تا بخش خصوصی به عنوان صاحبان ناوگان، نیازهای مسافر را بشناسد؛ که ‌این مورد در دستور کار جدی است.

شهرکی ثانوی گفت :‌ مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) مفهوم نسبتاً جدیدی از رویکرد توجه به خواسته‌های مشتری است که با پیشرفت‌های وسیع IT، نرم‌افزارهای خاص آن در حال توسعه است.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان تهران تاکید کرد‌:
مفاهیم مرتبط با CRM بررسی و تعامل اجزای اصلی طراحی CRM بیان می‌شود.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.