| کد خبر: 189137 |

◄ باز بودن محورهای مواصلاتی کرمانشاه علیرغم خسارات

خوشبختانه مشکل خاصی به منظور تردد در جاده‌های کرمانشاه علیرغم آسیب‌های وارد شده به زیزساخت‌ها گزارش نشده است.

تین نیوز

مدیر کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه، از باز بودن تمامی محورهای مواصلاتی استان علیرغم خسارت وارده از سیل و زلزله خبر داد و گفت: با همکاری سازمان راهداری استان کرمانشاه بعد از مدتی تمامی جاده‌های استان قابل تردد هستند.

به گزارش خبرنگار تین نیوز، مسعود شریفی با اشاره به ضرورت بازسازی ابنیه فنی و جاده‌های استان، اظهار کرد: خوشبختانه مشکل خاصی به منظور تردد در جاده‌های کرمانشاه علی‌رغم آسیب‌های وارد شده به زیزساخت‌ها گزارش نشده است.

وی به موضوع ترمیم و بازسازی جاده‌های کرمانشاه پرداخت و افزود: آمار دقیق میزان خسارت وارد شده به زیرساخت‌های راه در اختیار اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه است.

شریفی در خصوص آماده سازی محورهای منتهی به کشور عراق به منظور راهپیمایی ایام اربعین نیز یادآور شد: آن بخش از اقدامات که مربوط به اداره کل راه‌های استان بود انجام شده محور اسلام آباد - پلدختر نیز در فاز عملیاتی و در حال بازسازی است.

مدیر کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه عمده کار نگهداری راه‌ها را جزو وظایف راهداری استان دانست و تصریح کرد: تا جایی‌که مربوط به اداره کل راه‌های استان کرمانشاه است، مشکل خاصی در راه‌های استان گزارش نشده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به موافقت سازمان برنامه بودجه با اختصاص اعتبار 180 میلیارد ریال برای اجرای 15 پروژه باز آفرینی در استان، اشاره و اظهار کرد: این پروژه ها قرار است در چندین محله و شهرک مستقر در مناطق حاشیه‌ای اجرایی شود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.