| کد خبر: 187586 |

تعطیلی و جریمه ۵ شرکت متخلف حمل و نقل در استان قزوین

حکم تعطیلی یک ماهه برای دو شرکت و جریمه نقدی برای سه شرکت متخلف صادر شد.

تین نیوز

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین از صدور حکم تعطیلی و جریمه نقدی برای چند شرکت فعال در حوزه حمل و نقل خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، جبار قهاری معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین گفت: در بیستمین جلسه کمیسیون ماده ۱۲ این اداره، احکام تعطیلی یک ماهه ۲ شرکت و جریمه ۳ شرکت به علت رعایت نکردن قوانین و مقررات حمل و نقل عمومی جاده‌ای و تضییع حقوق رانندگان صادر شد.

قهاری افزود: رانندگان در صورت مشاهده هر گونه تخلف و شکایت به ادارات شهرستان‌های این اداره کل و یا در پایانه کالای قزوین به نماینده حاضر مراجعه و شکایات و درخواست خود را ارایه کنند.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اضافه کرد: همچنین رانندگان فعال در حوزه حمل و نقل کالای جاده‌ای هر گونه انتقاد، شکایت و دیدگاه خود را در حوزه حمل و نقل جاده‌ای شامل دریافت کمیسیون اضافی، وضعیت خدمات رسانی در شبکه جاده ای، وضعیت عملکردی شرکت‌های حمل و نقل و دیگر نکات مورد نظر را از طریق سامانه تلفن پاسخگوی ۱۴۱ (داخلی ۵)، سامانه پیامکی ۳۰۰۰۱۴۱، پایگاه اطلاع رسانی www.۱۴۱.ir و یا صندوق پستی ۳۷۷۳-۱۴۱۵۵ به سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای انعکاس دهند.

منبع: سايت خبری باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.