| کد خبر: 179310 |

◄ رفع نقاط حادثه‌خیز به 2هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد

هزار و 500 نقطه حادثه‌خیز شناسایی و اولویت‌بندی شده است که برای رفع آنها به حدود ٢ هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم.

تین نیوز

مدیرکل دفتر نگهداری راه‌های سازمان راهداری در نشست خبری سومین نمایشگاه حمل‌ونقل، صنایع وابسته و راهداران گفت: هزار و 500 نقطه حادثه‌خیز شناسایی و اولویت‌بندی شده است و این در حالی است که از گذشته نیز هزار و 200 نقطه حادثه‌خیز شناسایی‌شده وجود داشت که لازم است بودجه هنگفتی برای آنها در نظر گرفته شود.

رضا امیری ادامه داد: بررسی میدانی ما نشان می‌دهد که برای رفع نقاط حادثه‌خیز اعلام‌شده به حدود ٢ هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم و این درحالی است که 10 درصد از این اعتبار را به‌صورت سالانه در اختیار داریم.

او در ادامه خبر داد: برای حل این مشکل، سازمان راهداری از استانداری‌ها کمک گرفته است.

امیری ضمن بیان اینکه امسال بخشی از نقاط حادثه‌خیز را اصلاح کرده‌ایم، افزود: برای باقی محورها نیز به کمک استانداران نیاز داریم.

مدیرکل دفتر نگهداری راه‌های سازمان راهداری ادامه داد: قرار است٥٠ درصد از این هزینه‌ها را به کمک اعتبارات استانی پرداخت کنیم و بر این اساس، اصلاح این ١٧٠٠ نقطه را ظرف سه سال به پایان خواهیم رساند.

این مقام مسئول در سازمان راهداری ادامه داد: فعلا برای جذب منابع در حال رایزنی هستیم و وزیر جدید نیز با حساسیتی که نسبت به اصلاح نقاط حادثه‌خیز و کاهش تصادفات دارند، در پی کسب اعتبار کافی برای رفع نقاط حادثه‌خیز هستند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.