| کد خبر: 168002 |

◄ نصب سپهتن بر روی کامیون‌های تجاری به تعویق افتاد

تصمیم‌گیری در مورد نصب سپهتن بر روی کامیون‌های تجاری برای بررسی‌های بیشتر، به آینده موکول شد.

تین نیوز

تصمیم‌گیری در مورد نصب سپهتن بر روی کامیون‌های تجاری برای بررسی‌های بیشتر، به آینده موکول شد.

به گزارش تین‌نیوز، نتایج نشست روز دوشنبه کارگروه پیگیری مطالبات رانندگان در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد. بر اساس خبرهای منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی در این نشست مقرر شد تا زمانی که ساختار نصب دستگاه سپهتن بر روی کامیون‌های تجاری فراهم نشود و مبلغ تکلیفی وزارت نفت پرداخت نشود، نصب سپهتن لغو شده و در کارگروه تخصصی با نمایندگان کانون‌های بار و مسافر راجع به این موضوع تصمیم‌گیری شود.

در این جلسه که دوشنبه 21 خرداد برگزار شد همچنین افزایش حق بیمه رانندگان و به دنبال آن افزایش حقوق بازنشستگی به میزان  1.3 و1.5 درصد مورد بحث و بررسی و موافقت قرار گرفت.

 ابلاغ قانون بازنشستگی رانندگان با 25 سال سن و 55 سال سابقه و بررسی مشکلات از کارافتادگی رانندگان آسیب دیده، افزایش پلکانی حق بیمه به دلخواه راننده و به دنبال آن افزایش حقوق به اندازه کارمندان ارشد و کارکنان دولت نیز از دیگر موضوعاتی بود که در این جلسه رسیدگی شد.

تهیه وتوزیع لاستیک؛ قطعات و روغن موتور توسط وزارت معدن صنعت و تجارت نیز از دیگر موضوعاتی بود مورد بررسی و موافقت مسئولان قرار گرفت.

بر اساس خبرهای منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی، همچنین مدیران ارشد گمرک نیز قول مساعد برای برطرف کردن مشکلات به‌وجود آمده برای رانندگان و کامیونداران حمل‌ونقل جاده‌ای دادند.

به گزارش تین‌نیوز، همچنین کانون کامیونداران درخواست کرد ورود یک کامیون به ناوگان به‌شرط اسقاط یک کامیون و خروج آن از ناوگان باشد.

 این گزارش حاکی است مشکل کامیوندارانی که بر اساس قیمت قرارداد وجه کامیون خود را در زمان ثبت نام، به شرکت خودروساز پرداخت نموده‌اند و این موضوع که قانونا و منطقا شرکت خودروساز دیگر مجاز به طلب وجه اضافی از رانندگان نیست، نیز در این نشست بررسی شد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.