| کد خبر: 163410 |

بهار 97 بدون حادثه فوتی آغاز شد

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه در نخستین روز فروردین 97هیچ‌گونه حادثه فوتی در جاده‌های استان رخ نداد از کاهش 100 درصدی تصادفات فوتی نسبت روز اول نوروز سال گذشته و جاده‌های آرام در این استان خبر داد.

تین نیوز

سرهنگ حسین پورقیصری با اعلام این خبر اظهار داشت: نخستین روز از بهار 1397 هیچ گونه حادثه فوتی درجاده‌های استان رخ نداد.

به گزارش تین نیوز به نقل از تسنیم، وی از کاهش 100 درصدی تصادفات فوتی در مقایسه با اول فروردین سال گذشته خبر داد و گفت: روز اول فروردین سال گذشته 2 فقره تصادف منجر به فوت در جاده‌های استان صورت گرفت که 4 متوفی نیز در بر داشت اما خوشبختانه امسال این آمار به صفر رسید.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان از وقوع 18 فقره تصادف جرحی با 27 مجروح و 9 فقره تصادف خسارتی طی 24 ساعت گذشته در جاده های استان خبر داد و بیان کرد: اغلب این تصادفات به دلیل عدم توجه راننده به جلو و عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه به دلیل تخطی از سرعت مطمئنه رخ داده است.

وی وضعیت جاده‌های استان را در حال حاضر آرام و بدون هیچ گره ترافیکی خاصی عنوان کرد و اظهار داشت: مسیرهای اصفهان- تهران و اصفهان- شهرکرد پرترددترین راه‌های استان در روز اول سال بودند.

سرهنگ پورقیصری گفت: به رانندگان توصیه می‌کنیم از شتاب و عجله در رانندگی خودداری کنند؛ با توجه کامل به جلو رانندگی کرده و در هنگام خستگی از رانندگی پرهیز کنند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.