| کد خبر: 155016 |

۶ کشته و 8 مجروح در تصادفات 24 ساعت گذشته جاده ها

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با تشریح تصادفات 24 ساعت گذشته جاده های کشور گفت:در این حوادث 8 نفر مجروح و 6 نفر کشته شدند.

تین نیوز

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با تشریح تصادفات 24 ساعت گذشته جاده های کشور گفت:در این حوادث 8 نفر مجروح و 6 نفر کشته شدند.

سرهنگ نادر رحمانی در گفتکو با خبرنگار مهر درباره تصادف یک دستگاه پراید و اتوبوس مان در شمال استان فارس که منجر به کشته شدن ٢ نفر (سرنشین پراید) و مجروح شدت یک نفر (سرنشین پراید) شد گفت: این تصادف که ساعت ٤ صبح سه شنبه اتفاق افتاده، گفت:به گزارش پلیس راه نورآباد این تصادف در کیلومتر ٤٠ محور گچساران به علت انحراف به چپ راننده پراید بوده است.

وی همچنین به تصادف بین یک دستگاه سواری پراید با کامیون آیکو در استان خراسان شمالی اشاره کرد و گفت: این تصادف در کیلومتر ٣٠ جاده اسفراین و ساعت ١١:٣٠ صبح دوشنبه اتفاق افتاده و ٢ نفر کشته و ٣ نفر مجروح به جای گذاشته است.علت، تجاوز به چپ راننده پراید بوده است.

اصفهان: تصادف وانت و پژو ٤٠٥

ساعت ٧:٣٠ صبح دوشنبه، تصادف یک دستگاه وانت نیسان و پژو ٤٠٤ تاکسی در کیلومتر ٨٠ محور سمیرم-بیده اتفاق افتاد که این تصادف ٢ نفر کشته و ٣ نفر مجروح به جای گذاشته است. علت حادثه، انحراف به چپ راننده وانت نیسان بوده است.

البرز: تصادف ٧ وسیله ای

این بار تصادف در کیلومتر ١٣ محور کرج-قزوین اتفاق افتاده که طی آن یک دستگاه پژو آردی، تاکسی پراید، ٢ دستگاه پراید و ٣ دستگاه پژو ٢٠٦ باهم تصادف کرده اند. تصادف، ساعت ٩:٣٠ صبح دوشنبه روی داده که خوشبختانه تنها منجر به مجروح شدن یک نفر شده است. علت تصادف، بی توجهی راننده پژو آردی به جلو بوده است.

منبع: خبرگزاری مهر

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.