| کد خبر: 152512 |

با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی انجام شد:

​افتتاح مجتمع خدماتی رفاهی آپادانا با سرمایه 5 میلیارد تومانی

باحضور داوود کشاورزیان رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای مجتمع خدماتی رفاهی آپادانا در کیلومتر 9 محور اراک- بروجرد افتتاح شد.

تین نیوز

باحضور داوود کشاورزیان رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای مجتمع خدماتی رفاهی آپادانا در کیلومتر 9 محور اراک- بروجرد افتتاح شد.

به گزارش تین نیوز از روابط‌عمومی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای با حضور داوود کشاورزیان معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای مجتمع خدماتی رفاهی آپادانا در کیلومتر 9 محور اراک-بروجرد افتتاح شد.

این مجتمع خدماتی رفاهی در زمینی به مساحت 10 هزار مترمربع با سرمایه‌گذاری 5 میلیارد تومانی بخش خصوصی و به‌منظور ارائه خدمات رفاهی به مسافران این محور در طی مدت 25 ماه احداث‌شده و دارای یک هزار و 600 مترمربع زیربنا و امکاناتی چون جایگاه سوخت، تعمیرگاه، رستوران، فروشگاه، سرویس بهداشتی و نمازخانه است.

بر مبنای این گزارش از محل اعتبارات سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای 350 میلیون تومان برای آسفالت رمپ‌های مجتمع و 40 میلیون تومان برای تهیه و نصب تابلوهای راهنمای مجتمع یادشده هزینه شده است.

همچنین ساختمان جانبی قرارگاه پلیس‌راه استان مرکزی در محل پلیس‌راه فرماندهی انتظامی با حضور  کشاورزیان معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کشور و جمعی از مدیران استان مرکزی به بهره‌برداری رسید.

این ساختمان در دوطبقه با 242 مترمربع مساحت و بااعتبار 360 میلیون تومان از محل اعتبارات سازمان راهداری درطی مدت 10 ماه ساخته شده که به عنوان ساختمان مراجعان و ارباب رجوع مورد استفاده قرار می‌گیرد.

همچنین 60 میلیون تومان برای تجهیزات این قرارگاه در محل فعلی قرارگاه استان هزینه شده است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.