| کد خبر: 152455 |

خروج ۶۳ هزار زائر از مرزها

مسئول سالن عملیات مرکز کنترل راه‌های کشور با اشاره پیش‌بینی گیت‌های اضطراری در پایانه‌های مرزی چهارگانه، از خروج ۶۳ هزار و ۵۰۰ زائر از ابتدای ماه صفر از این پایانه‌ها خبر داد.

تین نیوز

مسئول سالن عملیات مرکز کنترل راه‌های کشور با اشاره پیش‌بینی گیت‌های اضطراری در پایانه‌های مرزی چهارگانه، از خروج ۶۳ هزار و ۵۰۰ زائر از ابتدای ماه صفر از این پایانه‌ها خبر داد.

به گزارش مهر، یاسر خالدی در گفتگویی با اشاره به خروج و تردد زائران از چهار پایانه مرزی خسروی، مهران، شلمچه و چذابه، اظهار کرد: گیت های اضطراری در پایانه ای مرزی تعبیه شده است.

وی به آمار خروج زائران از مرزهای ۴ گانه از ابتدای ماه صفر اشاره کرد و افزود: در این مدت ۳۲ هزار و ۵۰۰ نفر از مرز مهران، ۲۱ هزار نفر از مرز شلمچه و ۱۰ هزار نفر نیز از مرز چذابه خارج شده اند.

مسئول سالن عملیات مرکز کنترل راه های کشور با بیان اینکه مرز خسروی نیز از پنج آبان ماه بازگشایی می شود، گفت: امسال شاهد افزایش امکانات و تجهیزات در مرزها هستیم.

وی با اشاره به افزایش دوربین های نظارتی و همچنین نصب دستگاه های تردد شمار، در مرزها خاطرنشان کرد: اطلاعات ثبت شده در این دستگاه ها مبنای تصمیم گیری قرار می گیرد.

خالدی در ادامه با بیان اینکه از هشتم آبان ماه نیز محدودیت ترافیکی در مسیرهای منتهی به مرزهای چهارگانه اعمال می شود، تصریح کرد: از این تاریخ به بعد تردد وسایل نقلیه سنگین به جز در حوزه مواد سوختی و فاسد شدنی ممنوع می شود.

وی با اشاره به سایت www.۱۴۱.ir مدیریت راه های کشور برای کسب اطلاعات مورد نیاز توسط هموطنان، افزود: هموطنانی که دسترسی به اینترنت ندارند می توانند با تلفن ۱۴۱ تماس و اطلاعات مورد نیاز خود را دریافت کنند.

مسئول سالن عملیات مرکز کنترل راه های کشور در ادامه به اپلیکیشن این سامانه نیز اشاره و خاطرنشان کرد: هموطنان می توانند با مراجعه به سایت این نرم افزار را دانلود و اطلاعات مورد نیاز خود را از طریق مدیریت راه های کشور ارائه می شود کسب کنند.

خالدی افزود: برای روزهای منتهی به اربعین نیز تدابیر لازم اندیشیده شد و تمامی گشت های راهداری و راهدارخانه ها و نیروهای راهداری در استان های خوزستان، ایلام، کرمانشاه و استان های همجوار آماده ارائه خدمات هستند.

 

منبع: خبرگزاری مهر

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.