| کد خبر: 143129 |

جلسه شورای حمل و نقل خراسان شمالی با حضور معاون دفتر مدیریت عملکرد و حقوق شهروندان وزارت راه و شهرسازی برگزار شد

مدیر کل راه و شهرسازی خراسان شمالی از برگزاری جلسه شورای حمل و نقل با حضور معاون دفتر مدیریت عملکرد و حقوق شهروندان وزارت راه و شهرسازی خبر داد.

تین نیوز

مدیر کل راه و شهرسازی خراسان شمالی از برگزاری جلسه شورای حمل و نقل با حضور معاون دفتر مدیریت عملکرد و حقوق شهروندان وزارت راه و شهرسازی خبر داد.

به گزارش اداره روابط عمومی راه و شهرسازی خراسان شمالی دکتر علیرضا مصطفی زاده  در این جلسه که با حضور مهندس علیزاده ،معاون دفتر مدیریت عملکرد و حقوق شهروندان، مهندس رضایی ،رییس گروه بازرسی دفتر مدیریت عملکرد و حقوق شهروندان ، مهندس بیگ محمدی ،کارشناس دفتر مدیریت و مسئول سامانه شهراه در محل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان برگزار شد اظهار داشت : در بین وزرا ، وزیر راه و شهرسازی عملکرد قابل قبولی طی این چهار سال داشته اند.

دکتر مصطفی زاده به بحث باز آفرینی شهری،حمل و نقل کشوری ،حقوق شهروندی،شفاف سازی اطلاعات و توسعه مهندسی اشاره کرد و افزود:مقام عالی وزارت راه و شهرسازی در همه زمینه ها صاحب نظریه هستند.

مهندس علیزاده در این جلسه اظهار داشت : طی سالهای 92 و 93 وزارت راه و شهرسازی رتبه برتر را در بین دستگاه های اجرایی کشور در خصوص مدیریت عملکرد و حقوق شهروندی کسب کرد .

وی به بحث توضیح شفاف به مردم عزیز اشاره کرد و افزود : سامانه شهرا در بین 15 سازمان زیرمجموعه وزارت راه و شهرسازی 560 خدمت به مردم ارائه می دهد و بیش از 120 فعالیت را مردم عزیز می توانند مشاهده نمایند .

لازم به ذکر است در این جلسه هر یک از اعضای شورای حمل و نقل به ارائه گزارش عملکرد خود در خصوص ارزیابی عملکرد و حقوق شهروندان پرداختند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.