| کد خبر: 140291 |

بهبود وضعیت راه‌های مواصلاتی، مطالبه به‌حق مردم است

سید مهدی مقدسی گفت: بهبود وضعیت راه های مواصلاتی در حوزه انتخابیه اراک ، کمیجان و خنداب مطالبه به حق مردم است که این موضوع را پیگیری و مورد توجه قرار داده ایم.

تین نیوز

 سید مهدی مقدسی گفت: بهبود وضعیت راه های مواصلاتی در حوزه انتخابیه اراک ، کمیجان و خنداب مطالبه به حق مردم است که این موضوع را پیگیری و مورد توجه قرار داده ایم.

به گزارش خبرآنلاین مرکزی ، نماینده مردم اراک ، کمیجان و خنداب در مجلس دهم در حاشیه ی بازدید مسئولان استان از محورهای مواصلاتی این بخش در جمع خبرنگاران با تاکید بر این مطلب ادامه داد: امروز مباحث مهمی در خصوص وضعیت راه های ارتباطی شهرهای کمیجان، ساروق و خنداب با حضور استاندار و مدیران دستگاه های اجرایی مربوطه مطرح شد و کل مسیرها مورد بازدید قرار گرفت و موانع و مشکلات موجود در این راستا بررسی شد.

سید مهدی مقدسی بر ضرورت تسریع در اجرای پروژه های حوزه راه در این شهرها تاکید کرد و گفت: اخیرا در دیدار با دکتر جهانگیری ، موضوع راه های مواصلاتی حوزه انتخابیه را هم مطرح کردیم که قول مساعد برای پیگیری و اختصاص اعتبارات لازم توسط ‏وی داده شد و امید واریم با وجود مسائل و مشکلات اعتباری که در سطح کلان وجود دارد حمایت های لازم صورت بگیرد.‏

وی تصریح کرد: وزارت راه و شهرسازی و سازمان برنامه و بودجه باید اعتبارات بیشتری را برای این مسیرها در نظر بگیرند تا پروژه های نیمه تمام به سرانجام برسد که قطعا پیگیری های بعدی را در این جهت انجام خواهیم داد.

نماینده اراک به بررسی دیگر مشکلات شهرستان های حوزه انتخابیه در جریان این بازدید با حضور فرمانداران اشاره کرد و افزود: دو موضوع مهم مطرح در جریان بازدید امروز ، مسیر وفس - آقچه قلعه بود که احداث این راه ارتباطی می تواند کمیجان و حتی خنداب را از بن بست خارج کند و مسیر دائن درمن هم راه اراک به خنداب را کوتاه می کند. امیدواریم این پروژه ها با توجه ویژه تکمیل شده و به بهره برداری برسند.

مقدسی در پایان متذکر شد : اقداماتی که توسط وزارت راه و شهرسازی در این حوزه انجام شده نسبتا مناسب بوده است اما به منظور بهبود و افزایش ایمنی وضعیت جاده های استان و به خصوص این منطقه ، انتظار اختصاص سهم بیشتری از اعتبارات ملی و استانی را داریم که قطعا این موضوع در مجلس و دولت پیگیری خواهد شد.

 

منبع: خبرگزاری خبر انلاین

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.