| کد خبر: 139448 |

سریال بی پایان سوانح جاده ای در مسیر ارتباطی شلمزار شهرکرد

جاده شلمزار-شهرکرد در حال تبدیل به یکی از مهمترین جاده های ارتباطی چهارمحال و بختیاری به استان های جنوب و جنوب غربی کشور است اما کماکان وقوع تصادفات خسارتی، جرحی و فوتی به صورت روزانه در آن ادامه دارد.

تین نیوز

جاده شلمزار-شهرکرد در حال تبدیل به یکی از مهمترین جاده های ارتباطی چهارمحال و بختیاری به استان های جنوب و جنوب غربی کشور است اما کماکان وقوع تصادفات خسارتی، جرحی و فوتی به صورت روزانه در آن ادامه دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کیار بیدار طی دو روز گذشته چهار فقره تصادف در حد فاصل شلمزار تا پمپ بنزین و شهرک صنعتی شهدا تشنیز بوقوع پیوسته است.

علی رغم چهارخطه شدن این بخش از جاده و تجهیز آن به دوربین های کنترل تخلفات اما همچنان شاهد وقوع تصادفاتی دلخراش هستیم که روزانه سلامتی، جان و مال مسافرانی که در این جاده در حال تردد هستند در معرض تهدید قرار می گیرد.

تصادف در خروجی شلمزار متصل به جاده شهرکرد، شلمزار، گهرو، ناغان، تصادف در پیچ ورودی گردنه شلمزار از سمت شلمزار و انحراف خودرو پیکان به منتهی الیه جاده و مجاور با کوه و همچنین برخورد خودرو پژو آردی با گارد جدا کننده لاین های رفت و برگشت در همان قسمت و فقط در فاصله چند ساعت از یکدیگر، برخورد خودرو پژو آردی در ورودی گردنه شلمزار از سمت شهرکرد با حفاظ های منتهی الیه گردنه و مصدومیت سرنشینان این خودرو حاکی از آن است که عوامل متعددی باعث بروز تصادفات متوالی در گردنه شلمزار شده است.

آخرین تصادف گزارش شده تصادف دو خودروی پیکان و پراید در ساعت ۲۲ شب گذشته شنبه ۳۱ تیر ۹۶ در حوالی پمپ بنزین شلمزار، ۷ نفر مصدوم شدند.

در این تصادف با حضور به موقع عوامل اورژانس و نیروهای راهور مصدومان به بیمارستان منتقل شدند.

تعدد سوانح در این جاده زنگ خطری است که برای امنیت جاده ی شلمزار شهرکرد به صدا در آمده است و می طلبد مسئولان در کوتاهترین زمان و پیش از آنکه فاجعه ای در این جاده به وقوع پیوندد تدبیری در باره آن بیاندیشند.

به گزارش کیار بیدار عملیات 4خطه کردن  جاده ارتباطی شلمزار شهرکرد بدلیل عرض کم و تردد بالای خودرو ها از نیمه دوم سال 95 و تخصیص اعتبارات مورد نیاز به طول 35 کیلومتر آغاز شده است.

 

منبع: سايت خبری راه دانا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.