| کد خبر: 136046 |

ترافیک نیمه‌سنگین در محور هراز/ جاده‌های شمالی یک طرفه نمی‌شوند

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با تشریح آخرین وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور از ترافیک نیمه سنگین در بخش‌های از محور هراز و در مسیر شمال به جنوب این جاده خبرداد.

تین نیوز

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با تشریح آخرین وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور از ترافیک نیمه سنگین در بخش‌های از محور هراز و در مسیر شمال به جنوب این جاده خبرداد.

 

سرهنگ نادر رحمانی در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری تسنیم ، با اشاره به آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور اظهار داشت: با توجه به گزارش همکاران در محورهای مواصلاتی و تصاویر دوربین‌های نظارتی پلیس شاهد ترافیک پرحجم ولی روان در محور هراز و در مسیر شمال به جنوب این محور هستیم.پ

 

وی افزود: در مسیر شمال به جنوب محور هراز و در سه راهی «لاسم» ترافیک نیمه سنگین گزارش شده است و لازم است تا مسافران با توجه به طولانی‌تر شدن زمان سفرشان با دقت و صبوری بیشتری ادامه مسیر دهند.

 

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا تصریح کرد: همچنین گزارشهای دریافتی نشان می‌دهد در محور قدیم قزوین_کرج و در هر دو مسیر رفت و برگشت ترافیک نیمه سنگین در محدوده آبیک ادامه دارد و مسیرهای غربی ورودی شهر تهران نیز پرحجم گزارش شده است.

 

رحمانی در پایان با تأکید براینکه پلیس امروز برنامه‌ای برای یک طرفه کردن محورهای شمالی کشور ندارد، خاطرنشان کرد: علی‌رغم اینکه پلیس برنامه‌ای برای اعمال محدودیت تردد در محورهای شمالی ندارد ولی درصورت افزایش تردد مسافران برای بازگشت از شهرهای شمالی، همکاران به صورت موقت محدودیت‌هایی را اعمال خواهند کرد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.