| کد خبر: 129145 |

شناسایی ۶۲ نقطه حادثه خیز در محورهای قم/ ۲۰ نقطه آشکارسازی شد

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای قم با بیان اینکه در جاده های استان قم 62 نقطه حادثه خیز شناسایی شده است، گفت: فازدوم پس از شناسایی نقاط حادثه خیز، آشکار سازی این نقاط است که تا کنون نسبت به آشکارسازی 20 نقطه حادثه خیز اقدام کردیم.

 

ابوالفضل جمالی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا، با بیان اینکه از بیش از دو سال گذشته  طرح شناسایی نقاط حادثه خیز استان را با هماهنگی و همکاری اداره راه و شهرسازی استان، پلیس راه و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان شروع کردیم، اظهار داشت: در طول اجرای این طرح 62 نقطه حادثه خیز در کل استان شناسایی شد.

 

وی ادامه داد : تمام کروکی‌های تصادفات در این نقاط بررسی شد و دلایل تصادفات را مشخص کردیم.

 

جمالی با بیان اینکه اگر اعتبارات تامین شود نقاط حادثه خیز را در بازه زمانی کوتاهی رفع خواهیم کرد، گفت: برآورد بودجه برای رفع نقاط حادثه خیز بر عهده  اداره راه و شهرسازی استان است البته رفع نقاط حادثه خیز یکی از اولویت‌های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای محسوب می‌شود و تا کنون اعتبارات قابل توجهی در این حوزه تخصیص داده شده است.  

 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای قم با تاکید بر اینکه فاز دوم پس از شناسایی نقاط حادثه خیز، آشکارسازی این نقاط است، ادامه داد: در فاز آشکارسازی این نقاط، با استفاده از تابلوها و علائم چشمک زن به رانندگان درباره حادثه خیز بودن نقطه، از چند کیلومتر قبل هشدار می دهیم.    

 

وی گفت: تا کنون 20 نقطه آشکارسازی شده است و تا دو ماه آینده در صورت تخصیص اعتبارت سایر نقاط شناسایی شده هم آشکار می شوند. 

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.