| کد خبر: 127364 |

تکمیل چهار خطه ازنا - شازند نیازمند ۱۷۰ میلیارد تومان اعتبار است

تین‌نیوز| نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس به لزوم تسریع در روند ساخت پروژه چهار خطه ازنا - شازند تأکید کرد و گفت: تکمیل این چهار خطه نیازمند حداقل ۱۷۰ میلیارد تومان اعتبار است.
 

مجید کیانپور در گفت‌وگو با تسنیم، درباره با روند عملیات اجرایی پروژه چهار خطه جاده ازنا - شازند اظهار داشت: محور ازنا - شازند که شهرستان ازنا را به استان مرکزی متصل می‌کند 36 کیلومتر از آن در ازنا واقع‌شده است.

وی افزود: از آنجا که تکمیل چهار خطه ازنا -شازند و جاده کمربندی دورود نیازمند تأمین اعتبار است روز گذشته با رئیس سازمان برنامه‌ریزی و بودجه مکاتبه‌ای انجام شد تا با تخصیص اعتبار به‌موقع اجرایی شود و بتوانیم 20 کیلومتر اول چهار خطه ازنا - شازند را که بیشترین تصادف در آن رخ می‌دهد زودتر تعیین تکلیف کنیم.

 نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: هم‌اکنون 20 کیلومتر نخست چهار خطه ازنا - شازند در حوزه لرستان  در حال انجام است و امیدواریم با تزریق اعتبار مناسب  هرچه زودتر به بهره‌برداری برسد.

وی بیان کرد: برای تکمیل پروژه ازنا - شازند پیگیری زیادی با سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، وزارت راه و سازمان برنامه‌وبودجه انجام شد که قول مساعد دادند این کار انجام شود اما چون تخصیص اعتبارات عمرانی در کشور کم بوده این پروژه هنوز تکمیل‌ نشده است.

کیانپور تصریح کرد: تکمیل چهار خطه ازنا- شازند حداقل به 170 میلیارد تومان نیاز دارد و تاکنون نیز پیمانکار برای این پروژه حدود 20 میلیارد تومان هزینه کرده است.
وی در رابطه با مشکل چغندرکاران شهرستان دورود نیز گفت: برای رفع مشکل چغندرکاران شهرستان دورود پیگیری‌های متعددی با وزارتخانه، رئیس جهاد کشاورزی استان،  معاون اقتصادی استاندار و فرماندار این شهرستان انجام شد که در نهایت به این جمع‌بندی رسیدند که این مشکل هرچه زودتر باید برطرف شود.

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: بخشی از مشکل چغندرکاران شهرستان دورود مربوط به طلب سال گذشته است که معمولاً با تأخیر پرداخت می‌شود که قرار شد تعیین تکلیف و هرچه سریع‌تر پرداخت شود و مشکل دیگر بحث خرید محصولاتشان بود که قرار شد برطرف شود.
وی افزود: ازآنجاکه حیات کارخانه قند بستگی به کشت همین کشاورزان چغندرکار دارد باید با یک‌زمان بندی مناسب محصول آن‌ها را به‌موقع دریافت و هزینه آن‌ها را پرداخت کند.

کیانپور به پیگیری مسئولان جهاد کشاورزی استان برای رفع مشکل چغندرکاران دورود اشاره کرد و گفت: برای پرداخت طلب چغندرکاران پیگیری‌هایی انجام می‌شود تا مشکلات آن‌ها برطرف شود و مجبور نباشند برای کشت جدید تسهیلات دریافت کنند.
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.