| کد خبر: 34281 |

زیرساخت‌های مترو در پاکدشت فراهم شود

تین نیوز | نماینده مردم پاکدشت درمجلس شورای اسلامی گفت: در زمینه احداث مترو به بهبود زیرساخت‌ها نیازمند هستیم و پیگیری‌ها در این امر همچنان ادامه دارد.
 
فرهاد بشیری درجلسه شورای اداری شهرستان پاکدشت که درمحل فرمانداری برگزار شد اظهار داشت: با توجه به افتتاح 6 باب مدرسه و بیمارستان 130 تختخوابی شهدای پاکدشت، امیدواریم این پیگیری‌ها در سال بعد هم ادامه داشته باشد چرا که نیاز به بیمارستان و بهبود بهداشت و درمان یکی از نیازهای اساسی شهروندان پاکدشت است.
 
وی به موضوع احداث متروی تهران پاکدشت اشاره کرد و گفت: در این زمینه به بهبود زیرساخت‌ها نیازمند هستیم اما پیگیری‌ها در این امر همچنان ادامه دارد.
 
نماینده مردم پاکدشت عنوان کرد: در سطح بین المللی موضوع مذاکرات هسته ای تاکنون پیشرفت خوبی داشته که امیدواریم در مراحل بعدی موفقیت کامل را حاصل کنیم.
 
وی با بیان اینکه مسئولان در بطن مردم هستند، تاکید کرد: این حس همدلی و نزدیکی با مردم سبب می‌شود مشکلات مردم برای مسئولان ملموس باشد، بنابراین امیدواریم درسایه این همدلی که درشهرستان وجود دارد شاهد اتفاقات خوب و شایسته‌ای باشیم.
 
بشیری بیان کرد: امروز جهان اسلام و تشیع افتخار دارد که از وجود ائمه بهره می‌برد چرا که وجود بارگاه مطهر امامان ما منشاء خیر و برکت است.
 
وی در رابطه با برگزاری همایش پیاده روی اربعین که در چند روز اخیر برگزار شد عنوان کرد: این همایش برای همه انسان‌ها تاثیرگذار بود و توانست به نوعی مسائل اسلامی به ویژه تشیع را جهت دهد.
 
نماینده مردم پاکدشت درمجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در کشورهای اروپایی به ویژه آلمان و فرانسه وجه تمایزی بین ایران اسلامی و اعتقادات شیعی درک کرده‌اند و بر این باورند که انقلاب اسلامی به دنبال احترام و تکریم انسان ها است.
 
وی افزود: رئیس جمهور هم در این زمینه درسفری به مسکو عنوان کرد که ما همواره آمادگی داریم درسطح منطقه برای ترویج مکتب شیعه همکاری و همیاری داشته باشیم، محققان نیز دریافته اند که ایران بدون جنگ و خونریزی به پایتخت کشورهای عربی تبدیل می شود.
 
وی خاطرنشان کرد: درجامعه امروز نیزمقام معظم رهبری با دقت و توجه این انقلاب را هدایت می کنند و وظیفه ما خدمت گذاری به مردم و نظام است.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.