| کد خبر: 263318 |

فاز اول بزرگراه شهید شوشتری تا پایان امسال به بهره بردای می‌رسد

سرپرست و عضو هیات مدیره سازمان مهندسی و عمران شهر تهران گفت: تا پایان سال جاری فاز اول بزرگراه شهید شوشتری به بهره برداری می رسد.

تین نیوز

سرپرست و عضو هیات مدیره سازمان مهندسی و عمران شهر تهران گفت: تا پایان سال جاری فاز اول بزرگراه شهید شوشتری به بهره برداری می رسد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا،  مهدی صداقتی درباره جزئیات پروژه شهید شوشتری گفت: برای ساخت و احداث پروژه شهید شوشتری در دو فاز اقدام شده است. فاز اول این پروژه ۹ کیلومتر و فاز دوم آن ۶.۵ کیلومتر است. ۹ کیلومتر اول بزرگراه شهید شوشتری قسمت های مختلفی دارد و معارضین آن اعم از املاک در اختیار ارتش و املاک در اختیار وزارت ورزش و ورزشگاه تختی رفع شده است و از سازمان املاک در مدت زمان خیلی نزدیک تحویل گرفته می شود.

وی خاطرنشان کرد: برنامه ما این است که تا پایان امسال ۹ کیلومتر اول این پروژه را به بهره برداری برسانیم. درباره ۶ کیلومتر باقی مانده ادامه مسیر از ورزشگاه تختی تا بزرگراه یاسینی مجوزهای مربوطه از سازمان محیط زیست در حال اخذ است و به محض اخذ مجوز این موضوع پیگیری خواهد شد.

صداقتی ادامه داد: با اخذ مجوزهای لازم پروژه شوشتری با طول ۱۶ کیلومتر به بهره برداری می رسد. به واقع یکی از بزرگترین و مهمترین پروژه های این دوره ساخت بزرگراه شهید شوشتری است؛ به جهت اینکه مردم مناطق ۱۵، ۱۴ و ۱۳ را از مسیر بزرگراه بسیج که عملا شریان داخلی شهر است؛ اما به عنوان رینگ شرقی تهران شناخته می شود، خلاص می کند.

بر اساس گزارش سایت شهر، سرپرست و عضو هیات مدیره سازمان مهندسی و عمران شهر تهران در پایان با بیان اینکه با افتتاح این بزرگراه مردم از ترافیک و آلودگی ماشین های سنگین خلاصی پیدا می کنند، عنوان کرد: مدیریت شهری خیلی سخت اهداف را پیگیری کرده و امیدواریم که سازمان محیط زیست و سازمان های مربوطه در این راستا با ما همکاری کنند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.