| کد خبر: 258839 |

تکمیل فاز اول بزرگراه‌ های شهید شوشتری و شهید بروجردی تا پایان سال

شهردار تهران، انتصابات اخیر در راس معاونت های «هماهنگی و امور مناطق» و «فنی و عمرانی» را نشانه روشن رضایت مندی از عملکرد معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران دانست.

تین نیوز

شهردار تهران ، انتصابات اخیر در راس معاونت های «هماهنگی و امور مناطق» و «فنی و عمرانی» را نشانه روشن رضایت مندی از عملکرد معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران دانست.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، علیرضا زاکانی شهردار تهران در آیین تکریم و معارفه معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، با تاکید بر اینکه سیاست های اتخاذ شده در حوزه عمران شهری باید با جدیت پیگیری شود، تصریح کرد: انتصاب  عباس شعبانی در سمت معاون هماهنگی و امور مناطق و واگذاری مسئولیت معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران به هادی حق بین که از مدیران همین معاونت بوده است، نشانه ای روشن از رضایت مندی از عملکرد حوزه معاونت فنی و عمرانی است.

زاکانی با تاکید بر اینکه در حوزه احداث و تکمیل کلان پروژه های عمرانی، انتظاراتی مشخص از معاونت فنی و عمرانی وجود دارد، تکمیل فاز نخست پروژه های احداث بزرگراه شهید شوشتری و بزرگراه شهید بروجردی تا پایان امسال و همچنین پیشرفت قابل ملاحظه پروژه احداث شاخه غربی ادامه بزرگراه یادگار امام(ره) در همین بازه زمانی را به عنوان بخشی از این انتظارات خواند و خاطرنشان کرد: آغاز عملیات اجرایی فاز دوم بزرگراه شهید شوشتری و تونل جاویدالاثر متوسلیان که پروژه ای افتخارآمیز برای شهر تهران به شمار می آید، از دیگر انتظارات قطعی از معاونت فنی و عمرانی است که باید طی ماه های آتی محقق شود.

شهردار تهران با اشاره به تلاش برای تکمیل تقاطعات غیرهمسطح شهر تهران، یادآور شد: اینکه از میان ۹۸ تقاطع شناسایی شده در این زمینه، ۱۱ تقاطع افتتاح شده، ۲۷ تقاطع در حال تکمیل عملیات اجرایی بوده و در نهایت ۱۸ تقاطع نیز تا پایان سال تحویل شهروندان می شود، نتیجه ای رضایت بخش است، اما اگر بتوانیم مواهب ارزشمند این دسته از پروژه ها را با افزایش ظرفیت های اجرایی همچون کار شبانه روزی در کارگاه های عمرانی زودتر در اختیار شهروندان قرار دهیم، اقدام اثربخش تری کرده ایم.

زاکانی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر لزوم جبران عقب ماندگی های گذشته در حوزه نگهداشت شهر، یادآور شد: تحقق این هدف مهم چه در حوزه نگهداشت پل ها و چه در زمینه بهسازی روکش آسفالت معابر، در گروی افزایش ظرفیت های اجرایی است و نباید فراموش کرد اختصاص منابع به چنین پروژه هایی نه به معنای صرف هزینه، بلکه مترادف با سرمایه گذاری است.

وی با تاکید بر اینکه فعالیت های در حال اجرا در زمینه تکمیل شبکه مدیریت آب های سطحی به ویژه سامانه های در حال اجرا در غرب پایتخت می بایست به مثابه کلان پروژه ای مهم تلقی شود، گفت: افق تکمیل این شبکه با توجه به اینکه احتمال خطر بروز سیلاب را از شهر دور می کند باید زودتر از برنامه ریزی های انجام شده تحقق یابد.

شهردار تهران، تکمیل هر چه سریعتر پروژه های سطح محلات که به میزان ۵۸ درصد معطل مانده است را از دیگر انتظارات موجود از معاونت فنی و عمرانی خواند و تاکید کرد: تکمیل به موقع این دسته از پروژه ها که حاصل اجرای طرح "من شهردارم" و برآمده از نقطه نظرات و درخواست های شهروندان است، زمینه ساز افزایش رضایتمندی عمومی بوده و از این رو نیازمند توجه بیشتر است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.