| کد خبر: 221984 |

دهم آذرماه فرصت آخر برای واریز آورده متقاضیان مسکن ملی تهران

مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران گفت: پایان فرصت تکمیل پرونده و واریز وجه برای متقاضیان مسکن ملی در استان تهران تا دهم آذرماه تعیین شد.

تین نیوز

مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران گفت: پایان فرصت تکمیل پرونده و واریز وجه برای متقاضیان مسکن ملی در استان تهران تا دهم آذرماه تعیین شد.

به گزارش تین نیوز از وزارت راه و شهرسازی«خلیل محبت خواه» در خصوص برگزاری هشتاد و دومین جلسه شورای مسکن استان تهران که با حضور استاندار تهران در وزارت راه و شهرسازی برگزار شد، اظهار داشت: از مصوبات این جلسه، تعیین تکلیف نهایی متقاضیان اقدام ملی طبق اعلام استاندار تهران بود که تا دهم آذرماه امسال باید وضعیت مشخص شود.

وی گفت: به این شکل که براساس این تصمیم و اعلام استاندار بعد از تاریخ ذکر شده اگر متقاضیان واریز وجه نداشته باشند و مراحل تکمیل پرونده خودشان را طی نکرده باشند، دیگر امکان استفاده از این امتیاز برای آن‌ها در همه پروژه‌های استان تهران وجود نخواهد داشت.

محبت خواه ادامه داد: همچنین تعیین تکلیف نهایی حقوقی واحدهای باقیمانده مسکن مهر، تعیین تکلیف متقاضیان شهرهای مختلف شهرستان دماوند در طرح اقدام ملی، ورود بخش خصوصی به روژه‌های نیمه ساخت و درحال اجرا مطابق با ضوابط طرح اقدام ملی تولید مسکن، تعیین تکلیف اعضای غیرموثر تعاونی‌های مسکن مهر با محوریت استانداری تهران و همکاری اداره کل تعاون و فرمانداری‌های استان تهران و برخی موارد دیگر از جمله مواردی بود که دراین جلسه مورد بررسی و تصمیم لازم در مورد آن ها اتخاذ شد.

وی با اشاره به اینکه تاکنون ۱۹ پروژه اقدام ملی تولید مسکن دولتی در شهرهای استان تهران تعریف شده است، گفت: پس از فراخوان‌های قانونی انجام شده ۱۹ انبوه ساز نیز وارد میدان شده‌اند که این ظرفیت ایجاد شده بخش خصوصی نیاز به پشتیبانی همه نهادهای مرجع بالاخص شورای مسکن دارد که استاندار و معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری در این خصوص بسترسازی‌های خوبی ایجاد کرده‌اند.

محبت خواه گفت: امیدواریم با ادامه این روند سرعت اجرای طرح‌های اقدام ملی و افتتاح مسکن مهر در شهرهای جدید پرند و پردیس افزایش پیدا کند.

به گزارش ایرنا برنامه اجرایی تولید مسکن ملی در استان تهران شامل ۷۳ هزار و ۸۵ واحد است که هفت هزار و ۵۵۰ واحد مسکونی از پروژه‌های اقدام ملی در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر و بالای ۱۰۰ هزار نفر جمعیت استان احداث می‌شود.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.