| کد خبر: 213709 |

تعهد هزار میلیاردی دولت برای تکمیل قطعه ۲ تهران-شمال

نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: قطعه دوم آزادراه تهران-شمال ۲۲ کیلومتر است که ۱۶ کیلومتر آن تونل و باقی پل است و می‌تواند یکی از زیباترین جاذبه‌های گردشگری کشور باشد.

تین نیوز

نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: قطعه دوم آزادراه تهران-شمال ۲۲ کیلومتر است که ۱۶ کیلومتر آن تونل و باقی پل است و می‌تواند یکی از زیباترین جاذبه‌های گردشگری کشور باشد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، عزیزاله شهبازی روز دوشنبه دوم تیر ماه در بازدید از پروژه منطقه دو آزادراه تهران-شمال با بیان اینکه امروز میزبان معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور، وزیر راه و شهرسازی و شریک متعهد این پروژه، رئیس بنیاد مستضعفان کشور بودیم، افزود: همت والایی در دولت برای تسریع در بهره برداری از این پروژه وجود دارد.

به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: برای تکمیل قطعه اول آزادراه تهران شمال زمان زیادی صرف شد، ولی در نیمه دوم سال ۹۸ شاهد بهره برداری آن با حضور رئیس جمهور محترم بودیم.

شهبازی گفت: با تکمیل قطعه اول حدود دو ساعت از زمان سفر به شمال کاسته شد.

وی افزود: قطعه دوم نیز به طول ۲۲ کیلومتر است که ۱۶ کیلومتر آن تونل  و باقی پل است که می‌تواند یکی از زیباترین جاذبه‌های گردشگری کشور باشد.

استاندار البرز با بیان اینکه در این مسیر تونلی به طول ۶.۵ کیلومتر به عنوان طولانی‌ترین تونل کشور وجود دارد، گفت: بیش از ۶۰ درصد کار این تونل تمام شده است.

وی افزود: تمام تلاش دولت و بنیاد مستضعفان این است که این پروژه تا پایان اردیبهشت ماه سال آینده تکمیل شود.

استاندار البرز عنوان کرد: اعتباری که برای این پروژه پیش بینی شده، ۳۰۰۰ میلیارد تومان است که تاکنون حدود هزار میلیارد تومان هزینه شده و ۲۰۰۰ میلیارد تومان باقی مانده است.

وی گفت: دولت متعهد شد که هزار میلیارد تومان از اعتبار مورد نیاز را تامین کند و هزار میلیارد تومان نیز از سوی بنیاد مستضعفان کشور تخصیص داده می‌شود.

شهبازی افزود: رئیس محترم سازمان برنامه و بودجه کشور متعهد شد که ظرف هفته آینده ۵۰ درصد از هزار میلیارد تومان را به پیمانکار پرداخت کند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.