| کد خبر: 210128 |

چرا زمان انتظار در ایستگاه‌های اتوبوس کرج بالاست؟

رئیس سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری کرج گفت: به زودی ۲۰۰ اتوبوس درون شهری فعال در خطوط مختلف شهرستان تعمیر و اورهال می‌شود.

تین نیوز

رئیس سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری کرج گفت: به زودی ۲۰۰ اتوبوس درون شهری فعال در خطوط مختلف شهرستان تعمیر و اورهال می‌شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، مجید استاد کاظمی اظهار کرد: ناوگان اتوبوسرانی کرج ناوگانی فرسوده است و عمر بسیاری از اتوبوس‌هایی که در خطوط مختلف این شهرستان فعالیت دارند از ۱۱ سال گذشته است.

وی ادامه داد: علاوه بر فرسودگی ناوگان، تعداد اتوبوس‌های فعال در مناطق مختلف شهر نیز اغلب با جمعیت و تقاضا متناسب نیست و ناوگان از کمبود شدید اتوبوس رنج می‌برد.

این مسئول اضافه کرد: همین کمبود اتوبوس باعث شده سرفاصله انتظار برای سوار شدن به اتوبوس در برخی از خطوط بیش از استانداردهای تعیین شده باشد.

استاد کاظمی تاکید کرد: سال گذشته بیش از ۳۰ دستگاه اتوبوس نو به ناوگان اضافه شد ولی این تعداد پاسخگوی جمعیت مرکز استان نیست.

وی اظهار کرد: با توجه به اینکه طی دو سال اخیر قیمت اتوبوس به واسطه اعمال تحریم‌ها بسیار افزایش داشته است، خریداری اتوبوس‌های نو به سادگی امکان پدیر نیست به همین دلیل شهرداری کرج نوسازی، تعمیر و اورهال اتوبوس‌های موجود را به طور جدی در دستور کار خود قرار داده است.

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کرج گفت: بنا شده دولت از صندوق کارآفرینی امید به ازای تعمیر و اورهال هر دستگاه اتوبوس ۲۵۰ میلیون تومان وام قرض‌الحسنه پرداخت کند.

وی افزود: درخواست ما برای ۲۰۰ دستگاه اتوبوس بود که مورد موافقت قرار گرفت و با این اوصاف برای اجرای طرح نوسازی ناوگان ۵۰ میلیارد تومان از سوی دولت پرداخت خواهد شد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.