| کد خبر: 207910 |

توقف فعالیت ناوگان اتوبوسرانی کرج/ تردد تاکسی‌ها ادامه دارد

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کرج با اشاره به توقف فعالیت ناوگان اتوبوسرانی کرج، گفت: تردد تاکسی‌های شهری ادامه دارد.

تین نیوز

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کرج با اشاره به توقف فعالیت ناوگان اتوبوسرانی کرج، گفت: تردد تاکسی‌های شهری ادامه دارد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از مهر، مجید استاد کاظمی ضمن اعلام این خبر که از ابتدای فروردین ماه فعالیت اتوبوس‌های درون شهری کرج متوقف خواهد شد، اظهار کرد: این مهم از ابتدای تعطیلات نوروزی اجرایی می‌شود و تا اطلاع ثانوی ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه در چند کلان‌شهر دیگر از جمله مشهد نیز چنین برنامه‌ای پیاده شده است، گفت: به دلیل توصیه‌های ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر خلوت کردن شهرها و در خانه ماندن شهروندان چنین تصمیماتی اخذ شده است.

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کرج با تاکید بر اینکه در حال حاضر نیز به دلیل کاهش تردد مردم در شهر حجم ناوگان فعال اتوبوسرانی کرج را حدود ۳۰ درصد کاهش داده ایم، گفت: به عبارتی اکنون خروجی تردد اتوبوس‌های ملکی از ۸۰ دستگاه به ۵۰ مورد رسیده است و در بخش خصوصی نیز تنها حدود ۱۷۰ تا ۱۸۰ اتوبوس در سطح شهر فعال است.

استاد کاظمی در بخش دیگری با بیان اینکه تغییری در برنامه تردد تاکسی‌های شهری کرج اعمال نشده است، عنوان کرد: اما در برخی شهرهای کشور برنامه‌ای مانند زوج و فرد کردن تردد برای تاکسی‌ها منظور شده است، اما در کلان‌شهر کرج به دلیل اینکه بیش از ۱۲ هزار تاکسی وجود دارد نمی‌توان چنین برنامه‌ای را پیاده سازی کرد.

وی در پاسخ به اینکه آیا تاکنون از میان رانندگان تاکسی و همچنین اتوبوس‌های شهری کرج مورد مبتلا به کرونا ویروس مشاهده شده است، گفت: خوشبختانه تا بدین لحظه مورد مثبتی در میان رانندگان تاکسی و اتوبوس‌ها نداشته ایم و تنها یک مورد مشکوک در میان کارکنان سازمان بود که در قرنطینه خانگی به سر می‌برد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.