| کد خبر: 198807 |

فعالیت ۱۵۰ اتوبوس در خط تهران-کرج

با برنامه‌ریزی صورت گرفته قرار است حدود ۷۰ اتوبوس نو تا پایان سال از طریق فروش اوراق مشارکت خریداری و به ناوگان اضافه شود تا بخشی از مشکل کمبود اتوبوس در کرج مرتفع شود.

تین نیوز

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کرج گفت: با برنامه‌ریزی صورت گرفته قرار است حدود ۷۰ اتوبوس نو تا پایان سال از طریق فروش اوراق مشارکت خریداری و به ناوگان اضافه شود تا بخشی از مشکل کمبود اتوبوس در کرج مرتفع شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، مجید استاد کاظمی اظهار کرد: قبل از آغاز فصل سرما و اولین بارندگی، وضعیت سیستم گرمایشی همه اتوبوس‌های فعال در خطوط کرج کنترل و نواقص این حوزه برطرف شده است.

وی با اشاره به تعداد خطوط اتوبوسرانی کرج ادامه داد: با احتساب خطوط تهران – کرج، در حال حاضر ۶۳ خط اتوبوسرانی در کرج وجود دارد.

وی با اشاره به تعداد اتوبوس‌های فعال شهر تصریح کرد: درحال حاضر۲۷۰ اتوبوس بخش خصوصی،۹۰ اتوبوس ملکی و ۱۵۰ اتوبوس هم در خطوط تهران – کرج فعالیت دارند.

استاد کاظمی توضیح داد: از یک ماه قبل، وضعیت سیستم گرمایشی تمام اتوبوس‌های بخشی خصوصی و ملکی کرج کنترل شده و خوشبختانه تا کنون شکایتی از سوی شهروندان در این خصوص نداشته‌ایم.

این مسئول همچنین به کمبود اتوبوس در برخی خطوط شهر اشاره کرد و گفت: کمبود اتوبوس در برخی خطوط پرتردد موضوع تازه‌ای نیست ولی واقعیت این است تا زمانی که اتوبوس‌های تازه نفس به شهر اضافه نشود، این مشکل به قوت خود باقی خواهد ماند.

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کرج اضافه کرد: با برنامه‌ریزی صورت گرفته قرار است حدود ۷۰ اتوبوس نو تا پایان سال از طریق فروش اوراق مشارکت خریداری و به ناوگان اضافه شود تا بخشی از مشکل کمبود اتوبوس در کرج مرتفع شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: خبرگزاری ایسنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • mazaher asadian 0 0

    اتوبوسهای شهری تهران با عمر 55 سال متروکه و
    اوراق هستند استفاده از انها مردم را مریض میکند