| کد خبر: 76473 |

با دستور وزیر نفت؛

صدور مجوز برای احداثتک جایگاه بنزین متوقف شد

تین نیوز | رئیس انجمن جایگاه‌داران سوخت از توقف صدور مجوز برای ساخت تک جایگاه بنزین و گازوئیل با دستور وزیر نفت خبر داد و گفت: تمامی جایگاه‌های جدید سوخت باید تحت عنوان یک برند بهره برداری شوند.
 

بیژن حاج محمدرضا درباره ابلاغ ضوابط جدید احداث جایگاه‌های بنزین و گازوئیل توسط بخش خصوصی در کشور، گفت: براساس دستورات جدید وزیر نفت، صدور مجوز برای ساخت تک جایگاه بنزین و گازوئیل در کشور متوقف شده است.

رئیس انجمن جایگاه‌داران سوخت سراسر کشور با اعلام اینکه ساخت تمامی جایگاه‌های جدید سوخت باید تحت عنوان یک برند در کشور انجام شود، تصریح کرد: هم اکنون ۶۳۰ جایگاه برای احداث و بهره‌برداری دارای مجوز هستند که ساخت این جایگاه‌ها بین صفر تا ۹۰ درصد پیشرفت اجرایی دارد.

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه براساس ضوابطی که توسط شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران ابلاغ شده تمامی جایگاه‌ها که دارای پیشرفت کمتر از ۲۰ درصد دارند، باید تا پایان سال ۱۳۹۵ ساخت و در مدار بهره برداری قرار بگیرند، اظهار داشت: از این رو این جایگاه‌ها پس از بهره‌برداری باید تحت عنوان یک برند در کشور به فعالیت ادامه دهند.

در همین حال، عباس کاظمی معاون وزیر نفت اخیرا با بیان اینکه قرار است با اجرای طرح کلاس بندی، کیفیت عرضه خدمات انجام شود، گفته است: با اجرای این طرح هیچ گونه تغییری در کیفیت و مشخصات بنزین داده نخواهد شد، اما بنزین در جایگاه‌ها در سه کلاس کیفیت تقسیم بندی شده عرضه می‌شود و جایگاه‌داران مجاز هستند کیفیت خدمات را از مصرف کننده بگیرند.

مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی با تاکید بر اینکه با اجرای این طرح، مصرف کننده مجاز است از هر جایگاهی بنزین خریداری کند و تاکید می‌کنیم که با اجرای این طرح جدید، کیفیت بنزین ثابت بوده اما کیفیت ارائه خدمات در جایگاه‌های سوخت متفاوت خواهد بود، تصریح کرده است: در صورت عرضه کلاس بندی شده بنزین، قیمت این فرآورده نفتی به صورت تکلیفی توسط دولت انجام می‌شود.
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.