| کد خبر: 67847 |

مردم به خودروسازان بی‌اعتماد شده‌اند

تین نیوز | رئیس انجمن حمایت از حقوق مصرف‌کننده استان کرمانشاه گفت: وام 25 میلیون تومانی در نظر گرفته شده برای خرید خودرو نباید پوششی بر ضعف خودروسازان باشد و از این فرصت برای عرضه خودروهای بنجل به مردم سوء‌استفاده شود.

عبدالرضا یاری با اشاره به وام 25 میلیون تومانی که برای خرید خودرو در نظر گرفته شده است، عنوان کرد: مردم اکنون به خودروسازان بی‌اعتماد شده‌اند، اظهار کرد: خودروسازان باید از این فرصت برای جلب رضایت مردم در بلندمدت استفاده کنند.

یاری خاطرنشان کرد: قرار نیست این تسهیلات فقط به سود بخش خودرو باشد، بخشی که 50 سال است حمایت می‌شود و عادت کرده دستش در جیب دولت باشد، اما هنوز نوزاد است و نتوانسته روی پای خود بایستد.

رئیس انجمن حمایت از حقوق مصرف کننده استان کرمانشاه با اشاره به اینکه سیاست دولت در اصل برای حمایت از بخش تولید است، یادآور شد: اگر خودروسازان با استفاده از این فرصت کیفیت تولیدات خود را ارتقا دهند، این تسهیلات برد - برد و به نفع تولیدکننده و مصرف‌کننده است. در شرایط رکود، دولت چاره‌ای جز اتخاذ این سیاست نداشت و باید صنعت خودروسازی را که موتور محرک اقتصاد است به حرکت در می‌آورد. البته دولت تلاش کرده اتخاذ این سیاست بینابینی باشد، اما بیشتر به نفع تولیدکننده.

وی از نرخ 16 درصدی تسهیلات 25 میلیون تومانی خودرو یاد کرد و ادامه داد: نباید فراموش کرد که این تسهیلات بهره مناسبی دارد و در حالت عادی بهره چنین تسهیلاتی 24 درصد است.

رئیس انجمن حمایت از حقوق مصرف کننده استان کرمانشاه تاکید کرد: اگرچه اکنون مردم با گرفتن 25 میلیون وام خودرو باید حدود 40 میلیون تومان بازپرداخت داشته باشند، اما اگر با بهره 24 درصد این وام را می‌گرفتند بازپرداختی حدود 50 میلیون تومان داشت.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.