| کد خبر: 50784 |

مهندس مدنی به مناسبت فرا رسیدن روز کارگر:

کارگران سرمایه اصلی سایپا و افتخار صنعت خودرو کشور هستند

تین نیوز | مدیر عامل گروه خودروسازی سایپا با اشاره به تلاش و کوشش تمامی فعالان شاغل در خطوط تولید اظهار کرد: سرمایه اصلی صنعت کشور کارگران و کارکنانی هستند که با وجود مشکلات فراوان، با تلاش متعهدانه خود این مجموعه ها را از بحران خارج کردند.

سعید مدنی با اشاره به در پیش بودن روز جهانی کارگر گفت: گروه خودروسازی سایپا با وجود برخورداری از پیشرفته ترین امکانات و تجهیزات فنی و دانش روز تولید خودرو، اصلی ترین سرمایه خود را مجموعه نیروی انسانی می داند و تلاش کارکنان و کارگران خود را عامل اصلی خروج از بحران و دستیابی به ثبات قلمداد می کند.وی تصریح کرد: سال های سخت سایپا و بحران هایش در حال سپری شدن هستند که این امر در سایه تلاش و همدلی تمامی کارکنان و کارگران رقم خورده است.

مدیر عامل گروه خودروسازی سایپا افزود: با وجود مشکلات فراوان در صنعت کشور، اجازه ندادیم حتی یک نفر از گردونه فعالیت های سایپا حذف شود که این خود به تنهایی دستاوردی قابل توجه برای سازمان محسوب می شود و نشان دهنده وضعیت بسیار خوب سایپا نسبت به سایر حوزه های تولیدی و صنعتی کشور است.

وی با اشاره به شعار سال گذشته سایپا به نام بهره وری و نتیجه گرایی خاطرنشان کرد: سال گذشته توانستیم مولفه های بهره وری را در سازمان جاری کنیم و نتایج حاصل از آن نیز برای مجموعه بسیار مطلوب بود، ضمن این که پیاده سازی ارزش های سازمانی و توجه به اخلاق حرفه ای و کاری نیز در سازمان به خوبی اجرا شد که این روند در آینده نیز ادامه خواهد یافت.

مدنی ضمن بیان این مطلب که در زمان مشکلات و بحران ها، مشارکت و مسئولیت پذیری همکاران بسیار افزایش یافته تصریح کرد: تمامی کارکنان گروه با درک صحیح از موقعیت دشوار مجموعه به خوبی تلاش کردند فرایندهای سازمانی و کاری بدون اختلال ادامه یابد که در این زمینه نیز موفقیت های خوبی نصیب سازمان شده است.

مدنی در بخش دیگری از اظهارات خود با اشاره به شعار سال جاری سایپا به نام توسعه و تعالی در سایه همدلی و همزبانی گفت: سایپا در مسیر توسعه و تعالی است و لازم است در این مسیر تمامی اجزا و کارکنان با همدلی و همزبانی با یکدیگر این فرایند را تسریع بخشند.

وی تاکید کرد: در کنار همدلی و همزبانی درون سازمانی، همکاری خود را با دولت نیز به عالی ترین سطوح خواهیم رساند تا از این طریق سیاست های کلان کشور در زمینه های صنعتی و اقتصادی را اجرایی کنیم.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.