| کد خبر ۳۰۵۶۶۶
کپی شد

رونمایی از چهار محصول متفاوت برای نسل Z در نمایشگاه شیرینی و شکلات

در روزگاری که بازار مواد غذایی با سرعتی بی‌ سابقه تغییر می‌کند، تولیدکنندگان باید بیش از پیش به نیازهای خاص هر نسل توجه کنند. گروه غذایی رحمانی، با شناخت دقیق از ترندهای روز و دغدغه‌ های مشتریان، دست به خلق محصولاتی زده که نه تنها طعم‌ های تازه‌ ای دارند، بلکه سبک زندگی نسل جدید را هم به خوبی در نظر گرفته‌ اند.

رونمایی از چهار محصول متفاوت برای نسل Z در نمایشگاه شیرینی و شکلات
تین نیوز |

در این راستا، خشایار حق‌شناس، مدیر مارکتینگ گروه غذایی رحمانی، در گفت‌و‌گو با کاماپرس  درباره نوآوری‌های محصول، توجه به نسل زد و استراتژی‌های زنجیره ارزش در تولید صحبت کرد.

جدیدترین محصولات گروه غذایی رحمانی در سال جدید چیست؟

گروه رحمانی در سال جدید با معرفی برندهای خشکبار نسل جدید «مانی» و «سانریزی» (ویژه محصولات فله)، دمنوش‌های گیاهی رسـتنی و عسل شناسنامه‌دار گلوردی، تنوع خود را گسترش داده است.  این گروه تنها  مجوز تجویز گیاهان دارویی  به مصرف‌کننده را در ایران دارد. برند صادراتی رحمانی  در حوزه پسته و کشمش نیز فعال بوده و محصول جدید کرم پسته را ویژه صادرات عرضه کرده است. در نمایشگاه شیرینی و شکلات امسال، چهار محصول با طعم‌های وانیل، قهوه، شکلات و سیب دارچین با طراحی جذاب، کالری پایین و هماهنگ با ترندهای جهانی سبک زندگی مخصوص نسل زد رونمایی شدند.

چرا تصمیم گرفتید برای مصرف نسل زد محصول تولید کنید؟

نسل زد نیازها و سلیقه‌های متفاوتی دارد و گروه رحمانی با بررسی دقیق این نیازها، دست به تولید محصولات خاص زده است. رنگ‌بندی شاد و پاستلی همچنین  طراحی‌های نوآورانه و توجه به ترندهای بازار، باعث شده تا این محصولات راحت‌تر با نسل جدید ارتباط برقرار کنند. هر تولیدکننده‌ای موظف است به روندهای روز بازار توجه کند و رحمانی با شناسایی دقیق این ترندها، محصولاتی متناسب ارائه داده است.

مزیت رقابتی محصولات جدید شما در بازار چیست؟

تمرکز گروه رحمانی بر زنجیره ارزش از کشاورز آغاز می‌شود. با توجه به نبود برخی سموم در کشور و مشکلات ناشی از استفاده از سموم چینی، این مجموعه به صورت علمی باغات را پیش‌ خرید می‌کند و کود و مواد لازم را به کشاورزان  می‌رساند. آموزش‌های مستمر به کشاورزان نیز کیفیت محصولات را بهبود می‌بخشد. تمام تکنولوژی‌های مورد استفاده گروه، هماهنگ با کشورهای توسعه‌یافته و خارجی است که این مجموعه را در جایگاهی متفاوت قرار می‌دهد.

فضای نمایشگاه چگونه بود و چه میزان به اهداف مورد نظر رسیدید؟

هدف اصلی تعامل با شرکای تجاری بود و در این راستا هماهنگی‌های مهمی برای طراحی محصولات اختصاصی شرکت‌های دیگر صورت گرفت. همچنین، کمپینی با حضور اینفلوئنسرها برای معرفی محصولات جدید برگزار شد که بازخوردهای مثبتی داشت. اتفاقات خوشایندی در نمایشگاه رخ داد و امید است محصولات با کیفیت گروه رحمانی در دسترس همه مردم ایران قرار بگیرد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید تین نیوز، تا ۲۴ ساعت بعد منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.
  • در نوشتن نظرات، لطفا بعد از هر کلمه، یک فاصله خالی بگذارید.
  • در انتقال تخلفات دستگاه‌ها، موارد تخلف را با ضمیمه نمودن اسناد تخلف به آدرس info@tinn.ir ارسال نمایید تا امکان پیگیری بصورت مستند فراهم شود.