| کد خبر: 241353 |

رشد بازار داخلی و افزایش صادرات به توسعه تولید ملی کمک می‌کند

توسعه بازار داخلی و افزایش صادرات به کشور‌های همسایه از موضوعاتی است که به توسعه تولید ملی و جلوگیری از ایجاد تهدیدات و مشکلات احتمالی در این بخش کمک می‌کند.

تین نیوز

محسن حاج محمدی ، در خصوص راهکارها برای ایجاد توسعه در حوزه  تولید، گفت: در مرحله اول برای توسعه تولید و جلوگیری از تهدیدات احتمالی در این حوزه لازم است نظم مناسبی در تصویب بودجه هر ساله  در این بخش اقتصادی داشته باشیم.

به گزارش تین نیوز به نقل از میزان، حاج محمدی در ادامه گفت: از طرفی اگر دولت معافیت های مالیاتی را برای تولیدکنندگان هدفمند کند علاوه بر عدم کمبود درآمد در بحث مالیات به تولیدکنندگان نیز اعمال فشار نخواهد شد.
به گفتهٔ این تحلیل گر حوزه کسب وکار مراقبت و کنترل قیمت ها که موجب حمایت و حرکت برای کاهش قیمت تمام شده ی کالاها می شود از موضوعات مهمی است که موجب افزایش قدرت خرید مردم و در نتیجه افزایش تقاضا و توسعه تولید خواهد شد.
به گزارش تین نیوز، حاج محمدی در گفت وگو با میزان به مشکلات صدور مجوز برای راه اندازی کسب وکارها اشاره کرد و افزود: تسهیل در صدور مجوز برای تشکیل کارگاه و کارخانه های تولیدی، تلاشی برای بی اثر کردن تحریم و توسعه بازار داخلی و توسعه صادرات به کشورهای همسایه است.

این فعال اقتصادی در پایان اظهار کرد: توسعه بازار داخلی، افزایش صادرات به کشورهای همسایه از موضوعاتی است که به توسعه تولید و جلوگیری از تهدیدات و مشکلات احتمالی در این بخش کمک می کند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.