| کد خبر: 239258 |

اختلاف نرخ ویزیت و خدمات درمانی در سال ۱۴۰۰

نرخ ویزیت پزشکان در سال ۱۴۰۰ با هزینه‌هایی که اعمال می‌شود اختلاف زیادی دارد که به تفکیک هر رشته پزشکی، استخراج شده است.

تین نیوز

نرخ ویزیت پزشکان در سال ۱۴۰۰ با هزینه‌هایی که اعمال می‌شود اختلاف زیادی دارد که به تفکیک هر رشته پزشکی، استخراج شده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از مهر، نرخ ویزیت پزشکان عمومی در سال ۱۴۰۰، رقم ۵۲ هزار و ۷۰۰ تومان تعیین شده است. در حالی که بهای تمام شده خدمات در همین سال ۱۴۰۰، عدد ۱۳۸ هزار و ۸۱۹ تومان را نشان می‌دهد. یعنی شاهد اختلاف ۱۵۰ درصدی تعرفه و بهای تمام شده خدمات هستیم.

بر اساس این جدول، نرخ ویزیت پزشک متخصص در سال ۱۴۰۰، عدد ۸۰ هزار تومان تعیین شده است، در حالی که بهای تمام شده خدمات عدد ۱۷۵ هزار تومان است که اختلاف ۱۱۹ درصدی را نشان می‌دهد.

جدول تعرفه های پزشکی و هزینه ها/ اختلاف نرخ  ویزیت و خدمات درمانی

همچنین نرخ ویزیت پزشکان فوق تخصص در سال ۱۴۰۰، عدد ۹۴ هزار تومان تعیین شده است، در حالی که بهای تمام شده خدمات در همین ۱۴۰۰، عدد ۲۱۰ هزار استخراج گردیده است که اختلاف ۱۲۴ درصدی تعرفه و بهای تمام شده خدمات را نشان می‌دهد.

نکته قابل تأمل در همین سه رشته پزشکی یعنی عمومی، متخصص و فوق تخصص، شاهد اختلاف ۴۰ درصدی بهای تمام شده خدمات در سال ۱۴۰۱ نسیت به سال ۱۴۰۰ هستیم.

بر همین اساس، سایر تعرفه‌های تشخیصی و درمانی در سال ۱۴۰۰ با آنچه که بهای تمام شده خدمات است، اختلاف فاحشی نشان می‌دهد که در جدول قابل رؤیت است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.