| کد خبر: 234866 |

◄ با صرافی کوکوین آشنا شوید

کوکوین یک صرافی آنلاین بین المللی است که در سال 2017 در شهر سیشل شروع به کار کرد . این صرافی دارای بیش از 500 جفت معاملات در قسمت های مختلف خود می باشد.

تین نیوز

کوکوین  یک صرافی آنلاین بین المللی است که در سال 2017 در شهر سیشل شروع به کار کرد . این صرافی دارای بیش از 500 جفت معاملات در قسمت های مختلف خود می باشد. در بخش محصولات خود، دارای قسمت اسپات، مارجین، فیوچرز، استخر ماینینگ و پروژه های وام دهی می باشد.

عکس زیر مارکت صرافی کوکوین را در معاملات اسپات به ما نشان می دهد. همان طور که مشاهده می کنید از جفت ارزهای مختلفی چون بیت کوین، اتریوم، تتر، ترون، پشتیبانی از nftها، ارزهای دیفای، ارزهای اکوسیستم پولکادات و ارزهای ETF و ... می باشد که نشان دهنده این است که  kucoinمارکت قوی و بروزی دارد.

در بخش معاملات فیوچرز این صرافی رقیب جدی و سرسخت بایننس است مخصوصا الان که بایننس، احراز هویت را برای همه اجباری کرده است. قسمت فیوچرز این صرافی مثل بایننس هم از استیبل کوین ها و هم کوین ها پشتیبانی می کند.

این پلتفرم در حال حاضر یکی از محبوب ترین صرافی های جهان است. کوکوین دارای بیش از 8 میلیون کاربر(822,380,645) ثبت شده از 200+ کشور و منطقه است. این سطح از مشارکت کاربران به این معنی است که این صرافی از بالاترین نقدینگی در بازار برخوردار است یعنی میزان حجم معاملات Accumulated Number of Trades 452,504,409,882 دلار

صرافی کوکوین

مزایای صرافی KuCoin:

کوکوین با روحیه پیشگامانه و مبتکرانه خود توانست در رتبه پنجم بماند. تیم توسعه دهنده فعالی داشته و به معرفی ویژگی ها و خدمات جدید ادامه می دهد. امروزه این پلتفرم فراتر از ارائه ارزها، راهی مطمئن و امن برای خرید و فروش ارزهای رمزنگاری به کاربران انجام می دهد .

  • پلتفرم جهانی

KuCoin از ابتدا برای ارائه خدمات به جامعه بین المللی رمزنگاری ساخته شد. در حال حاضر، این پلتفرم دارای کاربران فعال در 205 کشور و 13 زبان است. این رویکرد جهانی به کاربران به صورت نامحدود دسترسی مبادله می دهد.

  • پشتیبانی از ارزهای زیاد

کاربران KuCoin از مجموعه گسترده ای از ارزهای رمزنگاری شده لذت می برند . این پلتفرم میزبان بیش از 200 پروژه جهانی بلاک چین با کیفیت بالا با بیش از 400 جفت تجاری است. علاوه بر این، کاربران از انواع سفارشات مختلف برای هر نوع ریسک پذیری می توانند استفاده کنند. به طور خاص، معامله گران می توانند سفارشات اسپات، مارجین ، مارکت ، nft ، ETF و دیفای و ... را انجام دهند.

  • معاملات P2P

KuCoin به کاربران امکان می دهد ارزهای رمزنگاری شده را مستقیماً P2Pخریداری کنند. شما می توانید ارزهای رمزنگاری با فیات را از طریق Simplex ، Banxa و OTC خریداری کنید. به طور قابل توجهی ، این پلتفرم از اکثر ارزهای اصلی فیات ، از جمله USD ، JPY ، KRW ، EURO ، GBP و موارد دیگر پشتیبانی می کند. 

  • کارمزدهای پایین

کاربران KuCoin از برخی از کمترین هزینه های موجود از یک صرافی متمرکز شناخته شده برخوردار هستند. هنگام معامله، ارسال رمز ارز در صرافی، کاربران هزینه ای پرداخت می کنند. این هزینه ها باعث توسعه بیشتر این پلتفرم می شود. هزینه Deposit: Free ندارد.

  • جایزه و پاداش های کوکوین به کاربران خود

این صرافی اغلب پاداش هایی را به کاربران ارائه می دهد. در هر زمان معین، صرافی دارای بیش از پنج پاداش با رویداد مختلف است. این رویدادها شامل Airdrops ، Staking pools و حتی یک جایزه Bug در طول سال است .

  • خدمات به مشتریان Kucoin

یکی دیگر از نقاط قوت برای کاربران خود ، خدمات 24 ساعته و 7 روزه این پلتفرم است . کاربران جدید می توانند قبل از سرمایه گذاری در صرافی، پاسخ سوالات رمزنگاری خود را دریافت کنند. از همه مهمتر، متناسب با نیاز شما، خدمات متنوعی را به مشتریان ارائه می دهد.

  • صرافیKuCoin چگونه کار می کند؟

این صرافی از فناوری های مختلف استفاده می کند تا راهی آسان و سریع برای شروع معاملات رمزنگاری را به شما ارائه دهد. توسعه دهندگان پشت این شبکه تلاش زیادی کرده اند تا مجموعه ای از ابزارها و خدمات سرمایه گذاری قدرتمند را برای بهبود ROI شما ایجاد کنند. کوکوین در چندین سیستم عامل از جمله وب سایت و برنامه تلفن همراه هم در دسترس است.

  • معاملات ETF

سرمایه گذاران حرفه ای KuCoin را ترجیح می دهند زیرا ابزارهای تجاری پیشرفته ای را ارائه می دهد . به عنوان مثال ، معاملات ETF به کاربران این امکان را می دهد تا با تعهد تعداد کمی از توکن ها به یک ارز (سفارش خرید) یا (سفارش فروش)، توکن بیشتری دریافت کنند. KuCoin معامله ETF را با حداکثر  اهرم 10 ارائه می دهد. قابل ذکر است، این شبکه در اکثر رمزنگاری های اصلی مانند BTC ، ETH ، ADA ، لایت کوین و توکن بومی آن ، KCS پشتیبانی می کند.

  • معاملات فیوچرز futures

همچنین می توانید معاملات آتی را با این صرافی معامله کنید.. KuCoin امکان معامله آتی بیت کوین تا 100 برابر را دارد. نکته مهم این است که معاملات اهرمی فقط باید توسط معامله گران حرفه ای انجام شود زیرا هم سود و هم ریسک را افزایش می دهد .

  • استیکینگ Soft Staking

Soft Staking یک ویژگی جدید است که کوکوین به بازار می آورد. این فرایند بسیار شبیه به شرط بندی سنتی عمل می کند . شما با سپرده گذاری ارز رمزنگاری خود در استخرها پاداش دریافت می کنید. به طرز شگفت انگیزی، صرافی قبلاً از طریق این محصول Ethereum 2.0 را ارائه می دهد .

  • High Yield

 کاربران همچنین می توانند با قرض دادن ارزهای خود به سایر کاربران از طریق مکانیزم تولید محصول، سود کسب کنند. استخرهای ارزی با بهره وری به شما امکان می دهد رمزارز خود را در حوضچه های نقدینگی که سایر کاربران از آن وام می گیرند و بازپرداخت بعلاوه سود دریافت می کنید، سهیم کنید. در حال حاضر، کاربران با استفاده از این سیستم از 12 درصد پاداش سالانه برخوردار می شوند.

  • Kucoin Pool-x

Pool-X یکی دیگر از ویژگی های منحصر به فرد KuCoin است. کاربران می توانند از دو طریق در این ویژگی سود کسب کنند. کاربران ارز خود را در حالت استخراج قفل می کنند و سود قابل توجهی به همراه پاداش های استخراج POL دریافت می کنند.

  • Kucoin KCS توکن بومی صرافی کوکوین

KCS ابزار اصلی و نشانه حکمرانی برای این صرافی است. این توکن را می توان در هر کیف پول شبکه اتریوم که از استاندارد ERC-20 پشتیبانی می کند ذخیره کرد. از همه مهمتر، دارندگان KCS سود سهام ارز دیجیتال روزانه دریافت می کنند.

نحوه استفاده از صرافی KuCoin

ایجاد حساب در این صرافی و کار کردن در آن آسان است. ابتدا به سایت زیر بروید 

https://www.kucoin.com

سپس صفحه SIGN UP که برای شما باز شد، روی EMAIL کلیک کنید، در کادر اول EMAIL خودتون را وارد کنید و بعد روی SEND CODE کلیک کنید، در کادر بعدی باید از داخل ایمیل خودتون، یک رمز یکبار مصرف 6 حرفی که کوکوین واستون ارسال کرده را وارد کنید، در کادر بعدی باید یک رمز عبور قوی بنویسید و در نهایت روی SIGN UP کادر سبز رنگ کلیک کنید.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.