| کد خبر: 229623 |

زمان واریز حقوق فروردین ماه بازنشستگان کشوری براساس احکام جدید

حقوق فروردین ماه بازنشستگان کشوری براساس احکام جدید امشب پرداخت می‌شود.

تین نیوز
معاون توسعه مدیریت و منابع صندوق بازنشستگی کشوری از پرداخت حقوق فروردین ماه بازنشستگان و وظیفه بگیران این صندوق براساس احکام جدید خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از میزان، طبق اعلام اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، فتح الله شعبانی گفت: حقوق فروردین ۱۴۰۰ بازنشستگان و وظیفه بگیران کشوری براساس احکام جدید این عزیزان محاسبه شده و امشب (دوشنبه ۳۰فروردین ماه) به حساب بانک صادرات واریز خواهد شد.

شعبانی یادآور شد: پرداخت حقوق فروردین ماه طبق احکامی است که شامل «افزایش ۲۵درصد سالانه (سنواتی)» و همچنین مشمولان «یک گروه بالاتر برای بازنشستگان پیش از سال ۱۳۹۶» و نیز مشمولان «امتیاز ایثارگری در احتساب متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان کشوری» بوده و از تاریخ اول فروردین ماه ۱۴۰۰ محاسبه و اعمال شده است.

به گفته وی، افزایش‌های ناشی از «یک گروه بالاتر برای بازنشستگان پیش از سال ۱۳۹۶» و همچنین «امتیاز ایثارگری» برای مشمولان، از ابتدای مهرماه ۹۹ تا اسفندماه ۹۹ در احکام جدید محاسبه شده که مبلغ آن پس از تامین اعتبار لازم پرداخت خواهد شد.

شعبانی تاکید کرد: صدور احکام بازنشستگان ایثارگر بر اساس اطلاعات دریافتی از بنیاد شهید انجام شده که با توجه به نقص اطلاعات در خصوص رزمندگان، پیش بینی می‌شود با بارگذاری اطلاعات این دسته از بازنشستگان از سوی دستگاه‌های اجرایی، امکان اصلاح و صدور احکام جدید برای این عزیزان فراهم شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: خبرگزاری میزان

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.