| کد خبر: 217681 |

نماینده مردم اردبیل در مجلس:

◄ زیرسازی راه آهن اردبیل – میانه تا پایان سال به اتمام می‌رسد

اردبیل| نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: عملیات زیرسازی راه آهن اردبیل – میانه تا آخر امسال تکمیل و به بهره‌برداری خواهد رسید.

تین نیوز

علی نیکزاد در گفت‌وگو با تین‌ نیوز، اظهار کرد: در کنار این اقدام 100 کیلومتر ریل‌گذاری راه آهن انجام شده و چهار ایستگاه مسیر خط ریلی اردبیل – میانه نیز تکمیل خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: در بازدیدی که به همراه معاون وزیر و مدیر کل زیرساخت‌ها از پروژه راه آهن اردبیل – میانه داشتیم قرار شد منابع جدید مالی به شکل ملی و همچنین فاینانس بانک ملی تامین شود تا کار در جبهه‌های مختلف با قدرت بیشتر به پیش برود.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی ضرورت مطالعات و طراحی راه آهن اردبیل به سمت مغان را نیز یادآور شد و بیان کرد: باید با در نظر گرفتن شرایط تولید محصولات کشاورزی شمال استان خط ریلی با طراحی مناسب اجرا شده که به احتمال زیاد این کار با مشارکت بخش خصوصی انجام خواهد شد.

نیکزاد به بازدید دو معاون وزیر راه و شهرسازی از پروژه‌های محلات هدف طرح توانمندسازی و احیای باف فرسوده اشاره کرد و گفت: تصمیمات خوبی از بابت صدور سند و پرداخت تسهیلات کم بهره با هدف بهسازی واحدهای مسکونی این مناطق مصوب شد و در کنار آن مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری قول تامین اعتبار برای تهیه امکانات و زیرساخت‌ها را در محلات ایران‌آباد و عدالت‌آباد دادند.

وی افزود: حق ساکنین این منطقه بالاتر از ارائه خدمات عمومی و عادی است و نباید سرکشی به این مناطق را تنها به ایام انتخابات محدود کنیم بلکه در محلات سیزده‌گانه مشکلات زیربنایی با همفکری و تعامل مسئولان شهرستان و نمایندگان قابل حل و فصل است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.