| کد خبر: 217677 |

مدیر کل راه و شهرسازی استان اردبیل:

◄ تونل دوم گردنه حیران سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد

اردبیل| مدیر کل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: در حوزه استحفاظی استان اردبیل 7.3 کیلومتر عملیات اجرایی شروع شده که 5 کیلومتر از این مسیر به اتمام رسیده و مابقی نیز به همراه احداث تونل دوم اردبیل به سمت حیران آغاز شده که تا تیرماه سال آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

تین نیوز

اردبیل| محبوب حیدری در گفت‌وگو با تین نیوز، اظهار کرد: احداث بزرگراه نیر به سراب در حال مناقصه و انتخاب پیمانکار است و در محور اردبیل تا سرچم نیز که به طول 174 کیلومتر است، کار اجرایی با سرعت در حال انجام می‌باشد.

وی گفت: 19 کیلومتر از این مسیر تاکنون اجرایی شده و 16 کیلومتر نیز در حال اجراست که شرکت ساخت 60 کیلومتر از عملیات بزرگراه اردبیل – سرچم را در حال اقدام دارد.

مدیر کل راه و شهرسازی استان اردبیل افزود: 45 کیلومتر از انتهای این مسیر از سرچم به سمت اردبیل با صدور مجوز ماده 56 و فراخوانی که شرکت ساخت ارائه کرده آغاز خواهد شد.

حیدری در مورد محور خلخال به فیروزآباد و احداث کمربندی این شهر به طول 33 کیلومتر بیان کرد: 27 کیلومتر از این مسیر به اتمام رسیده و 6 کیلومتر نیز در حال اجراست.

وی در مورد محور خلخال به اسالم نیز گفت: از محل سفر رئیس جمهور 20 میلیارد تومان به این پروژه اختصاص یافته تا سرعت احداث این پروژه بیش از گذشته شود.

مدیر کل راه و شهرسازی استان اردبیل با اشاره به عملیات احداث محور کلور – درام بیان کرد: این محور شریانی به طول 55 کیلومتر در حال اجراست که 42 کیلومتر آن در حوزه استان اردبیل قرار دارد و با انتخاب پیمانکار عملیات احداث در حال انجام است.

حیدری با ارائه چند پیشنهاد به معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: امیدواریم مجوز ماده 23 برای پروژه محور پارس‌آباد به مشگین شهر به طول 137 کیلومتر و همچنین محور کلور – درام به همراه تخصیص 100 درصدی اعتبارات از محل سفر رئیس جمهور و پیوست بودجه اختصاص یابد تا عملیات احداث پروژه‌های در حال اجرا در حوزه راه سرعت و قوت بیشتری بگیرد.

وی اضافه کرد: اگر 478 میلیارد تومان اعتبار از محل سفر و پیوست بودجه اختصاص یابد ما به راحتی می‌توانیم پروژه‌های اجرایی را به انجام برسانیم.

مدیر کل راه و شهرسازی استان اردبیل در پایان اظهار کرد: امیدواریم در سال آینده نیز با افزایش 100 درصدی اعتبارات نسبت به سالجاری تحولات خوبی را در حوزه راهسازی در استان شاهد باشیم.

مدیر کل راه و شهرسازی استان اردبیل به تعریض و دوبانده محور اردبیل – آستارا اشاره و اظهار کرد: در حوزه استحفاظی استان اردبیل 7.3 کیلومتر عملیات اجرایی شروع شده که 5 کیلومتر از این مسیر به اتمام رسیده و مابقی نیز به همراه احداث تونل دوم اردبیل به سمت حیران آغاز شده که تا تیرماه سال آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.