| کد خبر: 210504 |

بهای سکه به ۶ میلیون و ۴۷۰ هزار تومان افزایش یافت

نرخ هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار آزاد تهران امروز (چهارشنبه) با افزایش ۱۰ هزار تومانی نسبت به دیروز به مبلغ ۶ میلیون و ۴۷۰ هزار تومان فروخته شد.

تین نیوز

نرخ هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار آزاد تهران امروز (چهارشنبه) با افزایش ۱۰ هزار تومانی نسبت به دیروز به مبلغ ۶ میلیون و ۴۷۰ هزار تومان فروخته شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم نیز در ساعت ۱۳ امروز ۶ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان قیمت‌گذاری شد.

همچنین نیم سکه نیز سه میلیون و ۲۸۰ هزار تومان، ربع سکه یک میلیون و ۸۵۰ هزار تومان و هر قطعه سکه گرمی ۹۷۰ هزار تومان تعیین قیمت شد.

هر گرم طلای خام ۱۸ عیار ۶۴۰ هزار تومان و هر مثقال طلا نیز ۲ میلیون و ۷۷۳ هزار تومان ارزش‌گذاری شد.

اونس طلا نیز امروز به نرخ هزار و ۷۰۶ دلار معامله شد.

«ابراهیم محمدولی» رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران به ایرنا گفته است: بازار طلا به دلیل شیوع ویروس کرونا، هنوز شرایط آرام و با ثبات خود را باز نیافته است.

وی درباره وضعیت نوسان اونس جهانی طلا و تاثیر آن بر بازارهای داخلی افزود: نوسان های اخیر اونس طلا به دلیل مسائل مرتبط با شیوع ویروس کرونا، تحولات بازار نفت و سایر مسائل اقتصادی بوده و به همین دلیل تا زمانی که شیوع ویروس کرونا تداوم داشته باشد شاهد این بی ثباتی ها در نرخ اونس خواهیم بود.

محمدولی اضافه کرد: به تبع رشد نرخ اونس و نوسانات آن، در بازار داخلی نیز شاهد افت و خیز قیمت طلا و سکه خواهیم بود.

وی اضافه کرد: در صورتی که نوسان‌های زیاد اونس طلا در بازارهای جهانی همانند فروردین ماه در روزهای آتی ادامه داشته باشد باید منتظر رشد قیمت طلا بود.

رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران درباره چشم‌انداز بازار طلا در ماه مبارک رمضان گفت: در ماه مبارک رمضان تقاضای خرید طلا کاهش می یابد و به همین دلیل پیش بینی می شود که شاهد بازاری آرام در این بخش باشیم.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.