| کد خبر: 203329 |

سوالات فعال‌سازی رمز دوم بانکی را از که بپرسیم؟

بانک مرکزی از راه‌اندازی مرکز تماس کاشف برای پاسخگویی به ابهامات فعال‌سازی رمز دوم پویا خبر داد.

تین نیوز

بانک مرکزی از راه‌اندازی مرکز تماس کاشف برای پاسخگویی به ابهامات فعال‌سازی رمز دوم پویا خبر داد.

به گزارش  تین‌نیوز به نقل از ایسنا، مشتریان بانکی در صورت وجود هر گونه سوال یا ابهام در خصوص فعال‌سازی یا استفاده از رمزهای پویای کارت‌های بانکی با شماره تلفن‌های مرکز ارتباط‌ با مشتریان بانک خود تماس بگیرند.

در این زمینه مرکز تماس کاشف با شماره ٩١٠٠٩٩٦٠ به صورت شبانه‌روزی آماده دریافت پیشنهادات یا انتقادات در خصوص نحوه خدمت‌رسانی بانک‌ها و موسسات اعتباری است.

طبق این اطلاعیه، تماس با این مرکز در تمامی استان‌ها به جز ایلام و کهگیلویه و بویراحمد بدون نیاز به پیش‌شماره امکان‌پذیر است و هموطنان ساکن در این استان‌ها برای تماس با این مرکز باید ٠٢١٩١٠٠٩٩٦٠ را شماره‌گیری کنند.

 امکان دریافت رمز دوم پویا از طریق پیامک از روز گذشته (۱۷ دی‌ماه) شروع شده و تمامی بانک‌ها و موسسات اعتباری به تدریج تا پایان دی‌ماه این خدمات را ارائه می‌کنند.

  مشتریان برای ارائه تاییدیه شماره تلفن همراه از طریق ارتباط با مرکز تماس بانک خود یا شعبه‌ یا وب‌سایت بانک خود باید اقدام کنند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.