| کد خبر: 194681 |

◄ حل مشکل «تاکسی‌های اینترنتی» با سازوکار جدید

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر و رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور از اقدام به تهیه دستورالعمل سازوکار ایجاد تفاهم میان سازمان‌های تاکسیرانی‌ و تاکسی‌های هوشمند، خبر داد.

تین نیوز

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور از تهیه دستورالعمل تفاهم میان سازمان‌های تاکسیرانی‌ و تاکسی‌های هوشمند، خبر داد و گفت: در این طرح تلاش بر این بوده که سازمان‌های تاکسی‌رانی و تاکسی‌های اینترنتی از فعالیت دیگری متضرر نشوند.

مهدی جمالی‌نژاد در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار تین نیوز، با اشاره به این مطلب که با تدوین این سازوکار بسیاری از مشکلات و معضلات تاکسی‌های اینترنتی و سازمان‌های تاکسیرانی که پیش از این احصاء شده، برطرف خواهند شد، اظهار کرد: با تدوین دستورالعمل جدید در صدد از میان برداشتن مسائلی که محل اختلاف سازمان‌های تاکسیرانی و تاکسی‌های اینترنتی است، هستیم.

وی با یادآوری این نکته که اختلاف در دو تا سه موضوع میان سازمان‌ها و تاکسی‌های اینترنتی کماکان پابرجا است، افزود: در جلسه مشترکی که به‌زودی با نمایندگان شهرداری‌های کشور، اسپ و تپسی برگزار می‌شود، قرار است موضوعات مورد اختلاف از جمله نظارت و قانونمندشدن تاکسی‌های اینترنتی نیز به بحث گذشته شود.

 معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور، تصریح کرد: در جلسه آتی شورا عالی ترافیک دستورالعمل و شیوه‌نامه سازوکار ایجاد تفاهم میان سازمان‌های تاکسیرانی و تاکسی‌های اینترنتی بررسی و تصویب می‌شود تا مشکل چند ساله میان این دو بخش حمل و نقل عمومی برای همیشه حل شود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.