| کد خبر: 191160 |

بازسازی 126 روستای مناطق سیل‌زده توسط استان اردبیل

مسؤول بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: استان اردبیل مسؤولیت بازسازی 126 روستا را در مناطق سیل‌زده غرب کشور برعهده دارد که روند بهتر و سریعتری در حال جریان است.

تین نیوز

سرهنگ علی پیرجاهد  در اردبیل اظهار کرد: مناطق سیل‌زده و آسیب‌دیده غرب کشور که بر اثر وقوع سیل دچار آسیب‌دیدگی‌ها و مشکلات عدیده‌ای شده بودند، خوشبختانه با حضور نیروهای جهادی و مردمی از حجم این مشکلات کاسته شده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از فارس، وی با اشاره به کمک‌های همه جانبه مردم استان اردبیل به مردم مناطق سیل‌زده و آسیب‌دیده گفت: با استفاده از کمک‌های مردم استان اردبیل مقدار 10 هزار بسته گچ ساختمانی و 45 کامیون آجر و سفال برای بازسازی منازل و ساختمان‌های آسیب‌دیده و تخریب شده خریداری شده است و برای ساخت و تعمیر منازل آسیب‌دیده به کار گرفته می‌شود.

پیرجاهد تصریح کرد: از ابتدای وقوع سیل در این مناطق، همواره گروه‌های مختلف جهادی در قالب‌های مختلف عمرانی و فرهنگی برای خدمت‌رسانی به مردم به این مناطق اعزام شده‌اند.

مسؤول بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل اذعان کرد: استان اردبیل مسؤولیت بازسازی 126 روستا را در مناطق سیل‌زده غرب کشور برعهده دارد که با توجه به صعب العبور بودن این روستاها، روند بهتر و سریع‌تری نسبت به سایر مناطق در روستاهای تحت پوشش استان اردبیل در حال جریان است.

وی عنوان کرد: هم اکنون گروه جهادی اعزامی از شهرستان مشگین شهر در حال فعالیت در این مناطق است و گروه دیگری از اصلاندوز جهت خدمت‌رسانی به مردم این مناطق اعزام شده‌اند.

پیرجاهد افزود: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل با همراهی جهادگران با جدیت در حال فعالیت و ارائه‌ خدمات در این مناطق هستند که این باعث رضایت‌مندی بالای مردم شده است.

منبع: خبرگزاری فارس

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.