| کد خبر: 190085 |

◄ برگزاری استارتاپ‌ویکند شبکه‌های ارتباطی و حمل‌ونقل در نمایشگاه ریلی

در این رویداد ۳ شتابدهنده تخصصی تکفا، لوکوتک و شهاب نیز حضور فعال خواهند داشت و از حمایت‌های خاص معاونت علمی ریاست جمهوری نیز به زودی برای پیشبرد فعالیت‌های استارتاپی تیم‌های تشکیل شده بهره‌مند خواهیم شد.

تین نیوز

رئیس دبیرخانه برنامه علمی شبکه‌های ارتباطی و حمل‌ونقل دانشگاه آزاد اسلامی واحدشهرری گفت: نوزدهمین استارتاپ‌ویکند شبکه‌های ارتباطی و حمل‌ونقل با محوریت صنعت ریلی همزمان با هفتمین نمایشگاه بین‌المللی حمل و نقل ریلی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

علی شهابی اضافه کرد: نوزدهمین استارتاپ‌ویکند شبکه‌های ارتباطی و حمل و نقل با همکاری ستاد فناوری‌های فضایی و حمل و نقل پیشرفته معاونت علمی ریاست جمهوری و دانشگاه آزاد اسلامی واحد  شهرری از ۱۹ الی ۲۲ خرداد ماه سال جاری و با هدف توسعه فرهنگ کارآفرینی و کادرسازی جوانان نخبه و علاقه‌مندان به صنعت حمل و نقل ریلی و کسب و کارهای نوپا و پاسخ به چالش‌های دارای اولویت کشور؛ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران در حال برگزاری است.

علی شهابی خاطرنشان کرد: تاکنون بیش از یک‌صد نفر در این رویداد ثبت‌نام کرده‌اند که برای کمک به این جوانان، بیش از چهل مربی و بیست داور متخصص در حوزه کسب و کار و از فعالان اکوسیستم استارت‌آپی کشور دور هم جمع شده و با برگزاری کارگاه‌ها و حضور بین تیم‌های شرکت‌کننده، آنها را برای کارآفرینی در حوزه حمل و نقل ریلی آماده می‌کنند.

شهابی اضافه کرد: در این رویداد سه شتاب‌دهنده تخصصی تکفا، لوکوتک و شهاب نیز حضور فعال خواهند داشت و از حمایت‌های خاص معاونت علمی ریاست جمهوری نیز به زودی برای پیشبرد فعالیت‌های استارتاپی تیم‌های تشکیل شده بهره‌مند خواهیم شد.

شهابی افزود: در این رویداد تلاش می کنیم تا در میان خانواده حمل‌ونقل ریلی کشور از تصمیم‌سازان و سازمان‌های ذیصلاح گرفته تا کاربران و استفاده‌کنندگان این حوزه یک فضای نوآورانه و ارزش‌ آفرین ایجاد شود و بتوانیم با کمک صنایع پیشرو ریلی دستاورد‌های پژوهشی دانشگاه را تجاری سازی کرده و یا با کمک دانشگاه چالش‌های صنعت حمل و نقل ریلی را شناسایی و به یک فرصت کسب و کار دانش‌بنیان و پایدار تبدیل کنیم و برای تعامل بیشتر و تحقق این امر مهم از استارتاپ‌های فعال کشور و تیم‌ های برگزیده رویدادهای قبلی دعوت کرده‌ایم تا با معرفی دستاوردهای خود و تشریح مراحل کار و آشنایی با خانواده حمل و نقل ریلی کشور در محل برگزاری مسابقه حضور فعال داشته باشند.

شهابی به فرآیند این مسابقه اشاره کرد و گفت: این رویداد با افتتاحیه رسمی هفتمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت حمل و نقل ریلی آغاز خواهد شد و بعد از یک استراحت کوتاه کارگاه های آموزشی برای آشنایی بیشتر شرکت‌ کنندگان با فضای رویداد برگزار خواهد شد. سپس شرکت کننده‌ها ایده‌های خود را مطرح و داوران ۷ ایده برتر را برای کار تیمی در ۴ روز بعدی انتخاب می‌کنند. در روزهای دوم و سوم تیم‌ها زیر نظر مربی‌ها و متخصصین کسب و کار و اکوسیستم استارتاپی کشور فعالیت خود را ادامه می‌دهند تا روز چهارم پس از سخنرانی دکتر منوچهر منطقی ریاست ستاد فناوری‌های حوزه فضایی و حمل و نقل پیشرفته و دکتر سعید قاضی مغربی ریاست دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی(ره) شهرری به ارایه نتایج کار تیمی خود پرداخته و داوران ۳ تیم برتر را انتخاب و تقدیر شایسته از آنها انجام شود.

شهابی افزود: یکی از نقاط قوت این رویداد همزمانی ۲ نمایشگاه صنعت ریلی و اینوتکس در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران است که کمک خوبی برای پاسخ به چالش‌های کسب و کارهای حوزه صنعت ریلی و استارتاپ‌های کشور خواهد کرد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.