| کد خبر: 182500 |

فرماندار خوانسار مطرح کرد:

◄ نیاز ۱۲ میلیارد تومانی تونل خوانسار به بوئین میاندشت

۲۷ میلیارد تومان برای تونل خوانسار به بوئین میاندشت تاکنون هزینه شده است؛ 12 میلیارد تومان برای اتمام و اجرای لاینینگ آن اعتبار نیاز است که به دلیل عدم تسویه بدهی پیشین، عملیات اجرایی تونل متوقف شده است.

تین نیوز

فرماندار خوانسار با تاکید بر اینکه اگر پروژه تونل خوانسار به بوئین میاندشت، متوقف بماند و ادامه طرح به سال آتی موکول شود، خسارت های مالی زیادی به بیت المال وارد خواهد شد، گفت: ۱۲ میلیارد تومان اعتبار برای اتمام و اجرای لاینینگ این تونل نیاز است اما عملیات اجرایی تونل متوقف است.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل ازخبرگزاری شبستان، منصور کمالی (دوشنبه، 29 بهمن) در جمع خبرنگاران با بیان اینکه ۲۷ میلیارد تومان برای تونل خوانسار به بوئین میاندشت تاکنون هزینه شده است، گفت: 12 میلیارد تومان برای اتمام و اجرای لاینینگ آن اعتبار نیاز است که به دلیل عدم تسویه بدهی پیشین، عملیات اجرایی تونل متوقف شده است.

فرماندار خوانسار بیان کرد: مذاکراتی با مدیر عامل مؤسسه جوادالائمه قرارگاه سازندگی با هدف پایان یافتن پروژه تونل خوانسار-بویین میاندشت انجام شد و این موسسه پذیرفت که با قیمت قرار داد قبلی و بدون اعمال تعدیل اتمام پروژه را انجام دهد و ما هم قول دادیم که هر چه سریعتر جذب اعتبار پروژه را پیگیری کنیم.

وی با بیان اینکه 2 راهکار برای تامین اعتبارات مورد نیاز پروژه پیشنهاد شده است، ادامه داد: واگذاری زمین در خوانسار به مؤسسه جوادالائمه برای انبوه سازی یکی از راهکارها است و در صورتی که سازمان ملی مسکن و زمین، با این پیشنهاد موافقت کند، هم پروژه تونل پایان می یابد و هم قیمت مسکن در خوانسار با عرضه  انبوه، کاهش خواهد داشت.

کمالی پایدار کردن ردیف اعتباری ویژه برای تونل در سفر استانی رییس جمهور را راهکار دوم برای پرداخت بدهی‌های دولت به موسسه دانست که با تامین اعتبار آن، کارگاه تونل را هر چه سریعتر فعال خواهد شد.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.