| کد خبر: 181425 |

طرح نمایندگان برای اختصاص سهمیه بنزین به ازای هر ایرانی چه خطراتی در پی دارد

این طرح دارای اشکالات فراوانی است، یکی از مضرات این طرح آن است که به جای اینکه منابع کشور را صرف تولید و توسعه کنیم، این منابع را در اختیار مردم قرار می‌دهیم تا آن را مصرف کنند.

تین نیوز

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با اشاره به پیشنهادات برخی نمایندگان برای سهمیه بندی بنزین عنوان کرد: این طرح دارای اشکالات فراوانی است، یکی از مضرات این طرح آن است که به جای اینکه منابع کشور را صرف تولید و توسعه کنیم، این منابع را در اختیار مردم قرار می‌دهیم تا آن را مصرف کنند.

به گزارش تین‌نیوز به خانه ملت ، هدایت‌الله خادمی عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی سهمیه بندی بنزین را دارای اشکالات فراوانی دانست و گفت: اجرایی شدن چنین طرحی رکود و تورم فراوانی را در کشور رقم می‌زند.

وی با اشاره به پیشنهادات برخی نمایندگان برای سهمیه بندی بنزین عنوان کرد: این طرح دارای اشکالات فراوانی است، یکی از مضرات این طرح آن است که به جای اینکه منابع کشور را صرف تولید و توسعه کنیم، این منابع را در اختیار مردم قرار می‌دهیم تا آن را مصرف کنند و هیچ اثری از آن در توسعه و اشتغال شاهد نباشیم.

این عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اگر این پیشنهادات اجرایی شود، مردم بیش از همه متضرر خواهند شد، گفت: اجرای این طرح باعث افزایش قیمت بنزین و به تبع آن افزایش قیمت ده‌ها کالای اساسی مورد نیاز مردم می‌شود و رکود و تورم فراوانی را در کشور رقم می‌زند.

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.