| کد خبر: 177884 |

در حال رفع موانع برای تحویل سیتروئنC3 هستیم

با توجه به مشکلاتی که در ماه‌های قبل در مورد تخصیص ارز و ترخیص قطعات و شرایط بین‌المللی اتفاق افتاد شرکت نتوانست به تعهدات خود در قبال مشتریان در موعد مقرر یعنی شهریور ماه ۹۷ عمل کند.

تین نیوز

معاون استراتژی و بازاریابی سایپا سیتروئن با تاکید بر اینکه تمام تلاش را برای پاسخگویی به تعهدات خود انجام می دهیم گفت: زمان تحویل خودروها را بعد از تمهیدات لازم جهت شروع تحویل ها اطلاع رسانی می کنیم.

به گزارش آرمان اقتصادی، ، به دنبال عدم اجرای تعهدات شرکت سایپا سیتروئن در تحویل خودروهای سیتروئن C3 در موعد مقرر (شهریور ۹۷)  دلایل تأخیر از مسئولان این شرکت خودروسازی پیگیری شد که در ادامه پاسخ معاون استراتژی و بازاریابی فروش سایپا سیتروئن آمده است.

حسین مومنی در مورد زمان تحویل خودروهای سیتروئن C3  و دلایل تاخیر در تحویل این خودروها، گفت: با توجه به مشکلاتی که در ماه‌های قبل در مورد تخصیص ارز و ترخیص قطعات  و شرایط بین‌المللی اتفاق افتاد شرکت نتوانست به تعهدات خود در قبال مشتریان در موعد مقرر یعنی شهریور ماه ۹۷ عمل کند.

معاون استراتژی و بازاریابی فروش سایپا سیتروئن با بیان اینکه شرکت تمام تلاش خود را برای پاسخگویی به تعهدات خود در قبال مشتریان انجام می‌دهد، افزود: سایپا سیتروئن ۲ هزار تعهد در خصوص تحویل خودروهای سیتروئن C3 دارد و اگر چه  مشکلاتی در خصوص تامین برخی قطعات وجود دارد اما امید داریم بتوانیم موانع را رفع و تعهدات خود را هر چه سریعتر عملی نماییم.

مومنی افزود: به محض آماده شدن کلیه تمهیدات لازم جهت شروع تحویل رسمی خودروهای سیتروئن C3، اطلاع رسانی رسمی از سوی شرکت سایپا سیتروئن صورت خواهد پذیرفت.

منبع: آرمان اقتصادی

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.