| کد خبر: 173567 |

در بازدید خسروتاج از پرورش ماهیان خاویاری؛

◄ حمایت سازمان توسعه تجارت ایران از توسعه صادرات خاویار

آمادگی سازمان توسعه تجارت ایران را برای کمک و پشتیبانی حمایت سازمان توسعه تجارت ایران از توسعه صادرات خاویار اقدامات که در راستای توسعه صادرات غیرنفتی و متنوع سازی منابع درآمدی ارزی در کشور صورت می‌گیرد.

تین نیوز

معاون وزیر و ریاست کل سازمان توسعه تجارت ایران طی سفر خود به مازندران از شرکت تعاونی تکثیر و پرورش ماهیان خاویاری قره‌برون، پرورش‌دهنده نمونه ماهیان خاویاری در مناطق ساحلی بازدید کرد.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی سازمان توسعه تجارت ایران، مجتبی خسروتاج در سفر خود به مازندران به همراه یوسف‌نژاد، نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی چرخه کامل تولید ماهیان خاوریاری از تکثیر ماهیان خاویاری تامین غذای ماهیان، تولید گوشت و تولید خاویار مورد بازدید و بحث قرار گرفت.

هم‌چنین، در این سفر که تعدادی از مدیران و کارشناسان سازمان توسعه تجارت نیز حضور داشتند تعاونی مذکور افق دستیابی به هدف‌گذاری تولید و صادرات یک‌صدتن خاویار، 5000‌تن گوشت ماهیان خاویاری 15000‌تن گوشت ماهیان سرد آبی، مشتقات به‌دست‌آمده از ماهی شامل چرم از پوست، روغن درمانی از کبد ماهی، چسب صنعتی از کیسه شنای ماهی، سس، لوازم‌آرایشی از امحاء و احشای ماهی، ژلاتین از چربی زیرپوست، تولید عطر و ادکلن و کرم از خاویار فشرده برای چشم‌انداز سال 1404 موردگفتگو قرار گرفت.

مجتبی خسروتاج، معاون صادراتی وزیر و رئیس سازمان توسعه تجارت ایران آمادگی خود و سازمان توسعه تجارت ایران را برای کمک و پشتیبانی به این‌گونه اقدامات که در راستای توسعه صادرات غیرنفتی و متنوع سازی منابع درآمدی ارزی در کشور صورت می‌گیرد، اعلام کرد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.