| کد خبر: 169132 |

نیلی استعفا داد، رئیس‌جمهور نپذیرفت

در حالی خبر استعفای مسعود نیلی، دستیار ویژه اقتصادی رئیس‌جمهور منتشر شده که برخی از این اقدام وی در ماههای گذشته خبر می‌دهند؛ اما گویا رئیس‌جمهور با پذیرش این استعفا موافقت نکرده است.

تین نیوز

در حالی خبر استعفای مسعود نیلی، دستیار ویژه اقتصادی رئیس‌جمهور منتشر شده که برخی از این اقدام وی در ماه‌های گذشته خبر می‌دهند؛ اما گویا رئیس‌جمهور با پذیرش این استعفا موافقت نکرده است.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از مهر، خبر استعفای مسعود نیلی، دستیار ویژه اقتصادی رئیس‌جمهور در شرایطی منتشر شده که گفته می‌شود وی استعفای خود را مدت‌ها است تقدیم رئیس‌جمهور کرده، اما هنوز مورد پذیرش واقع نشده است.

در این میان، اختلاف بر سر سیاستگذاری‌های اقتصادی و به خصوص بازار ارز، از جمله دلایل استعفای مسعود نیلی، رئیس موسسه آموزشی نیاوران اعلام شده است. بررسی‌ها نشان می‌دهد که مدت‌هاست حضور وی در جلسات دولت کمرنگ شده و وی بیش‌تر وقت خود را در موسسه نیاوران به کار تحقیقاتی و پژوهشی روتین خود می‌گذراند.

مسعود نیلی، مردادماه سال ۹۶ از سوی حسن روحانی به سمت دستیار ویژه اقتصادی رئیس جمهور و دبیر ستاد هماهنگی اقتصادی دولت منصوب شده بود، موضوعی که اکنون بیش از هر چیز دیگری منجر به خروج وی از قطار دولت شده است، چراکه اکنون هیچ هماهنگی میان تیم اقتصادی دولت به چشم نمی‌خورد.

صبح امروز، محسن جلال‌پور رئیس سابق اتاق بازرگانی در توئیتی نوشته بود: امروز به واسطه یکی از دوستان دولت باخبر شدم دکتر مسعود نیلی بیش از ۱۰ ماه است که استعفا کرده و از ابتدای امسال در هیچ نشست دولتی شرکت نکرده است. در چند هفته گذشته بارها می‌خواستم نظرشان را درباره سیاست گذاری های ارزی بدانم . امروز بدون انکه با ایشان تماس بگیرم پاسخم را یافتم.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.