| کد خبر: 102887 |

روی خط کدال

۲ شفاف سازی ناشر «حبندر» در بازار پایه فرابورس

تین‌نیوز| شرکت خدمات دریایی و کشتیرانی خط دریا بندر در اطلاعیه‌ای به سازمان بورس درباره خرید یا فروش با اهمیت دارایی ها، توثیق یا فک رهن بخش قابل توجهی از آن ها و همچنین آخرین وضعیت شرکت در مناقصه‌ها شفاف سازی کرده است.
 
 شرکت خدمات دریایی و کشتیرانی خط دریا بندر با افشای اطلاعات با اهمیت خود بر روی سامانه کدال آورده است که این شرکت « در راستای اهداف شرکت و سیاست گذاری سهامداران نسبت به خرید 2 فروند شناور یدک کش چند منظوره ASD از کشور چین اقدام نموده است.»
 
این ناشر با بیان انکه آثار مالی این اقدام نیاز به بررسی بیشتری دارد، عنوان کرده « معادل 20درصد قیمت خرید به فروشنده پرداخت و الباقی به همراه سود تسهیلات طی اقساط ماهانه و ظرف 4 سال پرداخت خواهدشد. »
 
ناشر "حبندر" همچنین درباره برگزاری یا مشارکت در مناقصه‌ها و مزایده‌های با اهمیت و نتیجه آن نیز شفاف سازی کرده است.
 
در این شفاف سازی عنوان شده که « این شرکت در مناقصه اجاره تجهیزات لایروبی در حوزه شمال به منظور عملیات لایروبی، راهبری، نگهداری و تعمیر لایروبها و تجهیزات مربوط برگزار شده از جانب اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان (موجر) برنده شده است.»
 
به گفته این ناشر مدت اجرای موضوع این قرارداد از اول خرداد ماه 95 به مدت 5 سال عنوان شده و قرار داد در مرداد ماه 95 به شرکت ابلاغ شده است.
 
بر اساس گزارش شفاف سازی "حبندر" در حال حاضر آثار مالی اطلاعات افشا شده فوق مشخص نیست و نیاز به بررسی بیشتر دارد.
 
 شرکت خدمات دریایی و کشتیرانی خط دریا بندر با سرمایه شش میلیارد و 337 میلیون و 500 هزار تومانی، در عملکرد حسابرسی نشده منتهی به پایان خرداد ماه امسال توانسته به ازای هر سهم مبلغ 30 ریال سود خالص محقق سازد. این مبلغ در دوره عملکردی مشابه سال قبل تنها 2 ریال به ازای هر سهم بوده است.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.