| کد خبر: 270815 |

احداث خطوط تراموای اصفهان در دست بررسی است

رئیس کمیسیون هوشمندسازی و حمل ونقل شهری شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: احداث تراموا در سال های اخیر در دستور کار مدیریت شهری اصفهان قرار داشته و پرونده احداث خطوط آن همچنان باز است.

تین نیوز

رئیس کمیسیون هوشمندسازی و حمل و نقل شهری شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: احداث تراموا در سال های اخیر در دستور کار مدیریت شهری اصفهان قرار داشته و پرونده احداث خطوط آن همچنان باز است.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایمنا، ابوالفضل قربانی اظهار کرد: از گذشته در رابطه با موضوع احداث تراموا در نصف جهان مطالعاتی انجام شده و آنچه مسلم است، لزوم مطالعات بیشتر در این رابطه به دلیل هزینه آن و تحریم های ظالمانه و تأمین ارز است.

قربانی با اشاره به باز بودن پرونده احداث خطوط تراموا در اصفهان افزود: اینکه بگوییم این پروژه در زمان مشخصی اجرا خواهد شد، موضوع در حال بررسی و مطالعه است، اما زمانی مطرح شده بود یک خط از میدان استقلال تا میدان شهدا یا پل فلزی احداث شود و در صورتی که این مطالعات به نتیجه مطلوبی برسد، مدیریت شهری برای اجرای پروژه احداث تراموا _نه فقط این خط_ اقدام خواهد کرد.

وی با بیان اینکه نمی توان گفت برای تمام قسمت های اصفهان که در بافت تاریخی قرار دارد، باید از تراموا استفاده شود، اما بخش هایی از آن امکان استفاده از این سیستم حمل و نقلی را دارد، تصریح کرد: احداث تراموا در سال های اخیر نیز در دستور کار مدیریت شهری اصفهان قرار داشته است، اما مشکلاتی که پیرامون آن وجود داشته، موجب تأخیر در اجرا شده است، بنابراین هنوز هم در دستور کار است و امیدواریم با بهبود شرایط اقتصادی کشور، بتوان به آن سرعت بخشید.

قربانی تاکید کرد: بخش زیادی از مطالعات احداث تراموا مربوط به تکمیل مطالعات جامع حمل ونقل اصفهان است که باید مشاور دلایل توجیهی آن را مطرح می کند، البته درصدد هستیم تا پایان سال این طرح مطالعاتی را تکمیل کنیم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.