| کد خبر: 256533 |

◄ رینگ چهارم و قطار شهری اصفهان با درآمد مالیاتی ساخته می شود

در جلسه کمیسیون تلفیق این هفته شورای شهر اصفهان، استفاده از ارقام مالیاتی برای پیش برد پروژه های رینگ چهارم و قطار شهری مطرح شد.

تین نیوز

کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر اصفهان در این هفته ابتدا با حضور شهردار اصفهان درباره مواردی که هماهنگی های لازم باید انجام شود، آغاز شد.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان جزئیات مباحث مطرح شده در جلسه این هفته کمیسیون تلفیق شورای ششم اصفهان را تشریح کرد و گفت: در جلسه کمیسیون تلفیق این هفته شورای شهر اصفهان، استفاده از ارقام مالیاتی برای پیش برد پروژه های رینگ چهارم و قطار شهری مطرح شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایمنا، ابوالفضل قربانی با بیان اینکه در ادامه این جلسه میزبان عباس مزیکی، مدیرکل امور مالیاتی استان اصفهان بودیم، افزود: با توجه به اینکه اصفهان جزو استان هایی است که از نظر درآمد مالیاتی، رتبه های بالای کشور را دارند، درباره اینکه چگونه می توان از این شرایط مالیاتی برای بهبود وضعیت مسائل شهری اصفهان استفاده بهینه کرد، مواردی مطرح شد تا هماهنگی های لازم با وزارتخانه و اداره کل امور مالیاتی استان انجام شود.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان ادامه داد: در جلسه کمیسیون تلفیق این هفته شورا مقرر شد از ارقامی که اداره کل امور مالیاتی استان دریافت می کند، به پروژه هایی همچون رینگ چهارم و قطار شهری که مدیریت شهری درباره آن مسئولیت دارد و به نوعی پروژه ملی محسوب می شود، اختصاص پیدا کند تا شهروندان رغبت بیشتری برای پرداخت مالیات داشته باشند و نتیجه این پرداخت ها را به صورت واضح ملاحظه کنند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • رضا 0 0

    مترو شهر بهارستان و جاده ناایمن اصفهان به بهارستان و بالعکس هم نیاز به توجه دارد