| کد خبر: 269687 |

شرایط اجرای طرح زوج و فرد در ایام نوروز اصفهان

رئیس پلیس راهور استان با اشاره به وضعیت ترافیکی کنونی در سطح شهر اصفهان گفت: مانند هر سال، امسال نیز شاهد افزایش حجم ترافیک در سطح خیابان‌های شهر در روزهای پایانی سال هستیم.

تین نیوز

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی اصفهان از اجرا نشدن طرح زوج و فرد در ایام تعطیلات نوروز از ۲۷ اسفند تا ۱۴ فروردین در کلانشهر اصفهان خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایلنا ، سرهنگ علی اصغر زارع افزود: این تصمیم با توجه به میزبانی اصفهان از مسافران نوروزی و امکان گردش‌های شهروندان در سطح شهر گرفته شد.

وی تصریح کرد: با این حال از شهروندان درخواست می‌شود در صورت امکان از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنند زیرا این امر هم به کاهش آلاینده‌های جوی و هم کاهش حجم ترافیک کمک می‌کند.

رئیس پلیس راهور استان با اشاره به وضعیت ترافیکی کنونی در سطح شهر اصفهان گفت: مانند هر سال، امسال نیز شاهد افزایش حجم ترافیک در سطح خیابان‌های شهر در روزهای پایانی سال هستیم.

وی با اشاره به اینکه اقدامات پلیس راهور با توجه به تقارن ماه رمضان با ایام نوروز بصورت شناور پیش‌بینی شده است، گفت: برای مدیریت این ایام، حضور نیروهای پلیس در سطح معابر تقویت شده است.

سرهنگ زارع با بیان اینکه بخشی از مدیریت ترافیک توسط تجهیزات هوشمند و ۲ مرکز مانیتورینگ موجود در اصفهان انجام می‌شود، گفت: در استان اصفهان حدود ۹۰ درصد کنترل‌های پلیس راهور از جمله اعمال مقررات و نظارت‌ها بوسیله مراکز مانیتورینگ و تجهیزات هوشمند انجام می‌شود.

وی با اشاره به آماده‌باش نیروهای پلیس راهور اصفهان برای تعطیلات نوروز گفت: مهمترین و حساس‌ترین پِیک زمانی فعالیت پلیس راهور متعلق به ایام نوروز است که نیروها با استفاده از تمام امکانات هوشمند و غیرهوشمند بمنظور خدمت‌رسانی به شهروندان و مسافران فعالیت می‌کنند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.