| کد خبر: 269099 |

تمهیدات ترافیکی پلیس راهور اصفهان برای روزهای پایانی سال

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از تمهیدات ترافیکی پلیس راهور در ایام پایانی سال به منظور سهولت در تردد شهروندان در سطح معابر درون شهری خبر داد.

تین نیوز

علی اصغر زارع اظهار کرد: با توجه به همزمانی آغاز ماه مبارک رمضان در روزهای پایانی سال با شروع سال جدید، از چند روز گذشته شاهد شلوغی خیابان ها و افزایش ترددها هستیم که در این راستا نقاطی که دارای مراکز تجاری و خرید و معابری که دارای بار ترافیکی بیشتری دارند تحت پوشش ترافیکی ویژه این پلیس قرار گرفته است.

به گزارش تین نیوز به نقل ازایمنا، زارع افزود: پلیس راهور استان با به کارگیری تمام ظرفیت های نیرویی، تجهیزات ترافیکی و ناوگان خودرویی خود در سطح شهرستان های استان اقدامات لازم را برای سهولت تردد شهروندان انجام می دهد.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان با اشاره به اینکه در این ایام حجم تردد خودروها و عابران به مرکز شهر افزایش می یابد و نیاز به تمهیدات ترافیکی ویژه داریم، تصریح کرد: طرح هایی برای برخورد با تخلفات ساکن ترافیک زا مانند توقف دوبله در دستور کار قرار گرفته است که این اقدام با به کارگیری ابزارهای هوشمند مثل دوربین های ثبت تخلفات و حضور مأموران پلیس راهور در سطح شهر محقق خواهد شد.

زارع خاطرنشان کرد: با توجه به حضور شهروندان در مراکز خرید به ویژه بازار و هسته مرکزی شهر، انتظار می رود شهروندان در صورت امکان از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند و به قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی احترام بگذارند و با صبوری و رعایت حقوق دیگران در روان سازی بار ترافیک مشارکت داشته باشند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.