| کد خبر: 267415 |

افزایش ورودی های شهر اصفهان در روان سازی ترافیک مؤثر است

رئیس بازرسی پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: شایسته شهر اصفهان نیست که با وجود این زیبایی ها کامیون ها در آن حرکت کنند، تلاش می کنیم با افزایش ورودی های شهر و جاده ها مسیر کامیون و خودروهای سواری را جدا کنیم تا شاهد ترافیک روان باشیم .

تین نیوز

رئیس بازرسی پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: شایسته شهر اصفهان نیست که با وجود این زیبایی ها کامیون ها در آن حرکت کنند، تلاش می کنیم با افزایش ورودی های شهر و جاده ها مسیر کامیون و خودروهای سواری را جدا کنیم تا شاهد ترافیک روان باشیم.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایمنا، سرهنگ احمدرضا هیرمند  در آئین بهره برداری از خیابان گل ها و آغاز عملیات تعریض و احداث کیلومتر ۷۴ تا ۷۷ حلقه حفاظتی در منطقه ۴ شهرداری اصفهان با اشاره به روایتی از امیرالمومنین (ع) اظهار کرد: عبادت به جز خدمت خلق نیست و احداث چنین پروژه هایی بزرگ ترین خدمتی است که می توانیم برای مردم انجام دهیم.

وی با بیان اینکه افزایش رینگ های شهری موجب کاهش آلودگی هوا و کاهش ترافیک شهری می شود، افزود: مکان ها و دسترسی های زیاد در شهر موجب کاهش ترافیک و آلودگی هوا می شود.

رئیس بازرسی پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اشاره به تردد زیاد کامیون ها در شهر اصفهان گفت: شایسته شهر اصفهان نیست که با وجود این زیبایی ها کامیون ها در آن حرکت کنند، تلاش می کنیم با افزایش ورودی های شهر و جاده ها مسیر کامیون و خودروهای سواری را جدا کنیم تا شاهد ترافیک روان باشیم .

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.