| کد خبر: 260178 |

امسال ۱۵۳ دستگاه اتوبوس سهمیه وزارت کشور به اصفهان تحویل می شود

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه از تحویل ۱۵۳ دستگاه اتوبوس شهری سهمیه وزارت کشور به اصفهان تا پایان سال جاری خبر داد.

تین نیوز

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه از تحویل ۱۵۳ دستگاه اتوبوس شهری سهمیه وزارت کشور به اصفهان تا پایان سال جاری خبر داد.

 

به گزارش تین نیوز به نقل از مهر، سیدعباس روحانی اظهار داشت: شهرداری اصفهان سال گذشته برای خرید ۱۸۵ دستگاه اتوبوس با استفاده از سهمیه وزارت کشور اقدام کرد که تا پایان ۱۴۰۱ تعداد ۳۲ دستگاه تحویل شده و مقرر است تا پایان ۱۴۰۳ به تدریج این ناوگان تحویل شود.

وی افزود: علاوه بر ۳۲ دستگاه یاد شده، ۵۳ دستگاه اتوبوس کوچک (میدل باس) و ۴۵ دستگاه اتوبوس بنز آتروس خریداری و در مجموع تعداد ۱۳۰ دستگاه به ناوگان فعال اتوبوسرانی افزوده شده است.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه فرسودگی ناوگان اتوبوسرانی را یکی از مشکلات حاضر دانست و خاطرنشان کرد: این فرسودگی موجب افزایش مراجعات به تعمیرگاه و در نتیجه کاهش ناوگان فعال در سطح شهر می شود و حتی موجب می شود تعداد ناوگان افزوده شده مشهود نباشد.

روحانی با بیان اینکه شهر اصفهان نیاز به حداقل ۱۲۰۰ دستگاه اتوبوس فعال دارد و در حال حاضر تعداد ۷۵۰ دستگاه اتوبوس فعال در حال سرویس دهی است، افزود: یکی از مباحث اصلی در اتوبوسرانی مقوله نگهداری و تعمیرات است که همه ساله بودجه آن توسط شهرداری تأمین می شود؛ اما با توجه به اینکه این بودجه در زمان لازم به اتوبوسرانی پرداخت نمی شود، موجب طولانی شدن فرایند آماده سازی شده است.

وی تأکید کرد: طبق برنامه ریزی انجام شده، از کل ناوگان فعال اتوبوسرانی اصفهان در حال حاضر ۵۵ دستگاه نیاز به اورهال سیستم کولر دارد که اقدامات لازم در حال انجام است؛ حتی سال گذشته حدود یک هزار میلیارد ریال بابت بازسازی گرید سه برای ۱۵۰ دستگاه اتوبوس هزینه شده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.